Connect with us

Viral

“Macam Kita Ni Janda.. Jij1k..” – Zarina Anjoulie Tak Faham Knp Lelaki Nak tidur di rumahnya

Published

on

“Baru kenal kau beriya nk tido umah aku kenapa?? Jijik. Tolong la bawak k£:@nek busuk korang else where.” – Zarina Anjoulie

Sebut sahaja nama Zarina Anjoulie, pasti ramai yang mengenali nya. Baru sahaja mengalami penceraian dalam rumah tangga, namun Zarina terus kuat dalam mencari rezeki menerusi halaman Instagram nya. Disini, min rimbabara mendoakan agar Zarina sentiasa dimurahkan rezeki dan diberi taufik hidayah daripada Yang Maha Kuasa.

Kredit: IG Zarina Anjoulie

Menerusi entri terbaru Zarina, video durasi pendek:

Terdahulu, Zarina Anjoulie meluahkan kata kata nya menerusi mstar:

“Alhamdulillah aku dah cerai. Anju nak benda ni viral supaya dia boleh dapat views tinggi. Jom support dia guys, bagi dia perhatian sebab semua orang, anjing, kucing tengah kisah tentang dia.

“Bunga bukan sekuntum, maruah sajalah yang kena jaga. Maruah diri lagi, famili, anak-anak lagi. Dah cukup kut bersabar, malas dah. Baik fokus diri sendiri. Aku dah banyak bagi muka sampai aku tak ada muka dah, hiduplah kau dengan tenang. Innalillah.

“Aku ceraikan Zarina Anjoulie dengan talak satu sekarang. Mana tahu nanti tiba-tiba dia cakap dia tak tahu ke… hakim nak minta saksi tapi tak ada ke. Eloklah aku selitkan lafaz dekat sini sekali! Tak ada apa dah aku nak cakap,” katanya.

Sebelum itu, Zarina mengesahkan ikatan perkahwinan dengan suami berakhir selepas Eilyas melafazkan cerai itu, baru-baru ini.

Ini merupakan pengumuman penceraian kali kedua dengan Eilyas kerana pada 27 Januari lalu, Zarina pernah memaklumkan perkahwinan mereka sudah berakhir selepas enam bulan mendirikan rumah tangga.

“Siapa yang cakap aku childish ke apa ke sebab asyik cerai dan sekarang tiba-tiba up (muat naik status di Instagram) macam ni. Sebelum ni ada aku buat benda terkutuk, keji ni?

“Aku diam je, kehidupan sebenar dengan di media sosial lain, semuanya palsu. Biar aku, famili dan Allah saja yang tahu. Ini bukan pertandingan pun siapa betul siapa salah. Siapa menang siapa kalah!

“Jadi tak payah sembang sugar mummy la apa la. Aku kerja ada duit sendiri siap bagi nafkah, tak ada aku heran duit kau sesen pun,” katanya.

“Beg tu cerita dia aku tak nak pun. Dia yang sibuk belikan, paksa pakai. Kemudian waktu cerai pertama hari itu aku bagi balik, sikit pun aku tak heran. Aku pulang je baik-baik tak ada bising-bising… bukan aku hamak pun benda ni.

“Kemudian rujuk, dia suruh aku ambil balik beg tu, aku tolak tapi dia duk push suruh ambil siap cakap ‘ikhlas’. Itu ikhlas dia untuk kali kedualah untuk beg bodoh ni, kemudian jadi lagi benda ni dia ulang balik. Ingat aku ada masa ke nak layan benda bangang ni?

“Bakar jelah, tak pun jual. Nak sembang hukum dengan aku bab ikhlas pun dia macam tak tahu apa maksud ikhlas. Aku pun dah bagitahu lama dah kalau jadi lagi benda jijik ni aku memang bakar terus,” ujarnya.

Walau apa pun terjadi, min harapkan masyarakat terus mendoakan kebaikan buat kedua dua belah pihak. Semoga diampuni oleh Allah dan berjaya dunia dan akhirat.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG Zarina Anjoulie

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara