Connect with us

Entertainment

Zarina Anjoulie Ded4h Sebab Apa Perempuan Suka Ikut Lelaki Balik Rumah

Published

on

Zarina Anjoulie menemp3lak sikap wanita yang terlalu mengharap kekayaan seorang lelaki sampai sanggup mengg4dai m4ruah sendiri.

Kata Zarina dia faham wanita yang mahukan lelaki kaya tapi kena ingat kbanyakan mereka hanya mahu mengambil kesempatan semata-mata.

Ramai wanita anggap bila dah suka seorang lelaki kaya tu terus nak ?lock? lepas tu hilang lah m4ruah. Banyak perempuan buat kesilapan tu.

Tapi hakikatnya tak, lelaki tulock? kau satu malam je, esok dia cari perempuan lain.

Kalau dia betul-betul sayang kau, dia akan kahwin dengan kau dulu,? katanya melalui Instagram.

Tambah aktres ini sesetengah perangai lelaki memang suka menj3rat wanita dengan menayang kereta mewah.

Mereka tahu, kalau guna kereta mewah macam BMW, Mercedes, semua wanita akan terpikat. Jadi jangan terpedaya, jangan tertipu. Sentiasalah ingat jika mereka benar-benar sayang kamu, dia takkan sentuh kamu sebelum kahwin.

Ni kalau pukul 1 pagi nak bawa balik rumah, semua tu merapu. Sebab apa korang ikut sebab lelaki tu kereta mewah?

Saya faham semua kalau boleh nak lelaki kaya dan saya tak judge yang itu. Cuma janganlah terlalu percaya. Tapi tak semua lelaki macam tu, ada segelintir., jadi buat la homework.

Lagi satu tak perlu lah ikut gaya Instafamous yang terkinja-kinja di media sosial nak dapatkan lelaki kaya. Tepuk dada tanya selera.???

Namun tambah Anju bukan semua benda boleh dicapai dengan duit.

Kalau lelaki korang biasa-biasa tak mengapa. Sama-sama bina kekayaan itu, kaya bersama.?Lagi satu buat apa sibuk cari lelaki kaya, kau sendiri boleh jadi kaya. Ramai muda-muda dah kaya, berniaga, kerja keras.

Jadi percayalah dengan diri sendiri dan janganlah harap sangat lelaki kaya.” Anju tidak menyebut nama mana-mana pihak, tapi apa yang beliau nasihatkan itu sangat berkait dengan kes yang dihadapi oleh Dai Syed sekarang ini

Kelebihan Dai Syed buat ramai wanita terpikat sanggup ikut balik rumah

Polis Selangor menerima kira-kira lima lagi laporan polis terhadap pendakwah selebriti yang dit4han baru-baru ini.

Ketua Polis Selangor, Datuk Noor Azam Jamaludin berkata, semua laporan itu diterima di dua daerah iaitu Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam dan juga IPD Petaling Jaya dan siasatan masih berjalan.

“Jumlah laporan terkini kira-kira empat hingga lima, jadi kita menyeru pada mngsa-mngsa agar tampil ke hadapan sekiranya mereka mangsa kepada pendakwah ini,” katanya selepas menerima sumbangan pelitup muka dan cecair pemb4smi k-uman daripada bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun selaku Pengerusi Bebas dan Bukan Eksekutif Inix Technologies Holdings Bhd di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor, di sini hari ini.

Boleh menenangkan, buat mgsa tertarik

Noor Azam berkata, berdasarkan sias4tan awal, kebanyakan mngsa berusia 21 hingga 25 tahun dan pihaknya tidak menolak kemungkinan mngsa mudah tertarik dengan cara pendakwah terbabit meyakinkan mereka.

“Apabila dia menggambarkan diri dia sebagai pendakwah yang boleh men3nangkan dan meyakinkan mngsa terutamanya bercakap lebih menjurus kepada keagamaan, ini menjadi tarikan kepada mngsa.

Berhubung dakwaan pendakwah terbabit menggunakan ilmu pengasih katanya, setakat ini pihaknya tiada maklumat mengenainya.

Beliau berkata, semua lap0ran yang dibuat mngsa akan disiasat dan dikumpulkan dari pelbagai sudut, termasuk bagaimana perkenalan mereka juga medium apa yang digunakan.

“Kalau si4satan lengkap, kita akan ambil tindakan. Kita akan kemukakan kepada Timbalan Pendakwa Raya dengan fakta-fakta dan bukti. Sama ada boleh dakwa atau tidak, keputusan itu terpulang kepada pihak pendakwaan,” katanya.

Ketika ditanya mengapa kebanyakan mngsa mengambil masa lama untuk membuat lap0ran polis, katanya, berkemungkinan mngsa m4lu kerana ia membabitkan m4ruah diri.

“Kadang-kadang mngsa m4alu, kita tidak boleh s4lahkan mngsa sebab ini melibatkan m4ruah tetapi apabila seorang keluar, mesti dua tiga orang angsa akan keluar lagi.

“Jadi saya meny3ru, yang pernah jadi mngsa datanglah ke balai dan buat laporan polis, kita akan ambil tindakan, tidak perlu t4kut,” katanya.

Sumber : http://trendingsangat.pw/zarina-anjoulie-t-lelaki-balik-rumah/

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara