Connect with us

Artis

[VIDEO] “Face to face dgn aku..” Kak Km Ajk Semuka?, Skali Ini Resp0n Padu Pu Syed Bt Rmai Setuju.

Published

on

SUSULAN isu teguran kepada Liana Rosli atau dikenali sebagai Kak KM, PU Syed tampil memberi maklum balas kepada usahawan kontro.versi tersebut.

Menurut PU Syed atau Syed Mohd Bakri Syed Ishak, 39, segala te.guran yang dilakukannya itu selari dengan perintah Allah agar manusia berbuat kebaikan dan mencegah kemung.karan.

“Bukan saya ambil kerja Tuhan tapi perintah tuhan, perintah Allah SWT.

“Tugas kita sebagai manusia ada dua iaitu mengajak berbuat kebaikan dan mencegah kemungkaran. Ini tugas kita semua, bukan tugas ustaz atau tok imam sahaja,” katanya kepada mStar.

Dalam pada itu, PU Syed berkata dia sedia untuk bersemuka dengan Kak KM jika itu yang diinginkan usahawan tersebut.

“Ramai netizen mempersetujui te.guran kami ini, maksudnya netizen pun tahu ini perkara betul ini perkara salah.

“Jadi kalau Kak KM nak jumpa, saya boleh silakan. Kita boleh jumpa InsyaAllah.” Ujarnya.

Komen Netizen: 

Sebelum Ini, Nama menjadi sensasi secara tiba-tiba, usahawan kont.roversi iaitu Liana Rosli be.rang dengan tin.da.kan seorang pendakwah selebriti.

Ujar Liana atau lebih dikenali sebagai Kak KM, dia ber.asa ma.rah apabila individu tersebut men.gai.tkan sen.ti.men agama dengan perniagaannya.

 

“Aku memang tak puas hati sebab dia cakap berniaga dengan cara berdosa, aku bukan jual benda ha.ram dan kenapa nak cakap aku berdosa dan duit aku tak berkat?

“Kau jangan ambil kerja tuhan dan ini aku dah cakap banyak kali, bukan nak kurang ajar… aku tak ta.kut nak cakap dengan kau, kalau kau nak datang face to face dengan aku, aku tak ta.kut!” katanya kepada mStar.

Dalam pada itu, usahawan ini tidak menolok te.guran yang diterima namun biarlah ia dilakukan di sa.luran yang betul.

“Kita kena tengok cara orang te.gur, kalau cara te.gur kurang ajar macam ini, maaflah kalau jumpa depan-depan pun aku memang tak akan hormat kau!

Sekadar Pekongsian Dan Jangan Lupa Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: Mstar via Mstar 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara