Connect with us

Viral

[VIDEO] “Dia tinggalkan nama bvruk & tanpa diberi pilihan aku kene tanggung”- Nur Mustika

Published

on

SETELAH sekian lama meme.ndam pera.saan tentang kon.tro.versi membabitkan usahawan sensasi Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman atau Nur Sajat, adiknya Nur Mustika akhirnya tampil meluahkan apa yang terbuku di hati.

Ujar Mustika, dia begitu ter.be.ban dengan masalah yang dicetuskan abangnya yang kini dilihat sedang menikmati saat bahagia setelah di.dak.wa berjaya melarikan diri ke Austalia.

“Aku tak ada kena mengena dengan perbuatan Sajat. Dia tak peduli sesiapa, jadi buat apa aku nak pe.duli setiap tin.dakan dia.

“Tapi dug.aan bukan kecil apabila aku sebagai perempuan kena tanggung perbuatan dia selama ni.

TONTON VIDEO LUAHAN MUSTIKA!

“Dia tinggalkan nama bu.ruk dan tanpa diberi pilihan aku kene tang.gung,” katanya menerusi mesej yang dikongsikan kepada mStar pada Selasa.

Luahan berkenaan dibuat sehari selepas mStar melaporkan tentang berita yang mendak.wa Sajat kini berada di Australia selepas berjaya melarikan diri dari Thailand.

Difahamkan kemarahan Mustika terhadap Sajat turut berpunca daripada sikap netizen yang bertindak ‘men.ye.rang’ platform media sosialnya dengan pelbagai hinaan dan toh.ma.han.

Reputasi bu.suk dan dia tak penah nak minta maaf pada aku Malah dia hi.na aku sebab terang.kan kat media.

MUSTIKA

ADIK SAJAT

Bukan itu sahaja, Mustika turut ke.sal apabila ada se.ge.lintir media dan blog tersalah menggunakan fotonya bagi mengiringi berita ber.kai.tan Sajat.

“Kesiannya netizen dpt maklumat sa.lah. Kalau mana yang tak tahu ini gambar Mustika dan bukan gambar Sajat… dah tentu ramai datang Instagram ni se.rang,” tulisnya pada kapsyen bersama posting tangkap layar daripada sebuah portal berita.

Kata Mustika lagi, reputasinya sebagai influencer juga terjejas dengan kon.tro.versi Sajat.

IKA

Mustika pernah berkongsi cerita kepada mStar dalam pertemuan pada September lalu.

“Reputasi bu.suk dan dia tak penah nak minta maaf pada aku. Malah dia hi.na aku sebab aku terangkan kat media hari tu walaupun dia tahu aku tak bu.ruk.kan dia langsung.

“Banyaknya pengalaman sejak ke.s Sajat ni. Media pusing semua benda janji dapat story demi con.tent. Apa jadi dengan hidup seseorang tu pun mereka tak pe.duli,” katanya.

Sementara itu menurut Mustika, paling men.ge.cewa.kan apabila kon.trov.ersi memba.bitkan Sajat turut menjejaskan anaknya.

“Aku ni seorang ibu, ada anak kan.dung. Ke.san-ke.san ne.ga.tif boleh timpa anak aku. Macam mana dia nak ke sekolah?

“Kuatkah dia apabila orang cakap atau per.li dia atas perbuatan pakcik dia? Semoga Allah sentiasa kuatkan hati ini dalam setiap dugaan diberiNYA,” katanya.

Sumber: Mstar

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara