Connect with us

Entertainment

T!pu Isteri Ke Ponti4nak Naik Pesawat Sriwajaya Air, Lelaki Ini Rupanya Ke Bali Dengan ‘Sk4ndal’

Published

on

Indonesia kini sedang berkabung dengan tragdi j4tuhnya pesawat Sriwijaya Air SJ 182 pada hari Sabtu, 9 Januari lalu. Difahamkan, semua 62 orang yang terdiri daripada 50 penumpang dan 12 orang kru tewas.

Namun, disebalik musib4h yang menimpa, ada kisah lucu dan wajar di ambil pengajaran kepada mereka yang sudah berumah tangga.

Memetik laporan berita Padang Kita, seorang lelaki yang diberi nama sebagai bos besar telah mengaku kepada isterinya bahawa dia akan ke Pontianak dari Jakarta untuk tujuan perniagaan.

Dia juga memberitahu isterinya bahawa dia akan menaiki pesawat Sriwijaya Air pada hari Sabtu, 9 Januari yang dijadualkan berlepas pada pukul 2.00 petang.

Bagaimanapun, temberangnya diketahui apabila berita mengenai jatuhnya pesawat Sriwijaya Air mula dilaporkan oleh media tempatan. Lelaki itu akhirnya mengaku bahawa dia tidak ke Pontianak, tetapi sebenarnya ke Bali untuk menemui wanita simpanannya.

Kisah ini turut dimuat naik oleh akaun  @Thojenk melalui aplikasi TikTok pada hari Isnin, semalam. Difahamkan, dia ke Bali untuk bercuti dan menyambut ulang tahun dengan perempuan simpanannya.

“Sekarang dia bingung mahu kembali ke rumah atau tidak, kerana di rumah [isterinya] sudah menyediakan kerusi dan khemah untuk para tamu yang datang untuk berkabung,” tulisnya akaun TikTok tersebut.

Di satu sudut yang lain, isterinya dilaporkan bersyukur kerana dia tidak menjadi korb4n terj4tuhnya pesawat Sriwijaya Air. Manakala di sudut yang lain, tember4ng suami akhirnya ‘kantoi’ dengan isterinya.

Berita ini telah mendapat perhatian netizen di TikTok, ada yang menyatakan bahawa kisah cur4ng lelaki ini akhirnya dipaparkan secara umum. Manakala yang lain pula mengatakan bahawa pulang atau tidak, dia sudah lama m4ti dengan isterinya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : www.thevocket.com

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara