Connect with us

Viral

“Takde org dngar kan?..” Menjer!t Sbab Kecewa Dgn Lelaki Masa Naik Paragliding, Abg Pilot Pula Sempoi Melayan

Published

on

Tambahan pula jika kita baru saja lepas putus cinta atau ke.cewa dengan bekas kekasih, salah satu cara untuk melepaskan stres adalah dengan membuat aktiviti-aktiviti ekstrem seperti me.na.iki paragliding.

Tidak terkecuali dengan seorang gadis ini apabila videonya tular di TikTok gara-gara menjerit bagai nak rak semasa menaiki paragliding menarik perhatian ramai.

Lihat video penuh itu di bawah:

Men.jerit kut.uk semua lelaki sama, sekali abang pilot pula melayan

Menerusi video yang dimuat naik oleh @culailapatimah, kelihatan dia sedang menikmati pemandangan cantik semasa menaiki paragliding bersama seorang guide atau kita panggil sebagai abang pilot.

Namun, gadis itu secara tiba-tiba menjerit sekuat hati dengan berkata “lelaki semua sial!” gara-gara kecewa bercinta. Tetapi, abang pilot itu dengan selambanya menyakat ingin meninggalkan gadis itu terbang seorang diri kerana kononnya te.rasa dengan ayat tersebut.

Lebih menghiburkan lagi, abang pilot itu bertindak melakukan pusingan drift sebelum mereka mendarat untuk meng.hi.langkan stres gadis itu dan membuatkan dia men.je.rit dengan sangat kuat.

Image from @culailapatimah (TikTok)

Image from @culailapatimah (TikTok)

Image via @culailapatimah (TikTok)

“Kalau dah pusing-pusing macam tu memang auto je.rit. Jangan kata stress hi.lang, suara pun hi.lang hahaha” – Warganet

Susulan tularnya video tersebut yang kini sudah mencecah 1.6M views, 179.7K likes dan 10.7K shares di TikTok, rata-rata warganet turut terhibur melihat gelagat mereka berdua.

Malah, ramai yang memuji abang pilot itu kerana memberikan servis yang bagus dan pengalaman yang sangat berharga buat setiap pelanggan.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada warganet di TikTok:

Kalau dah pusing macam taufan..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Macam gitu la ayah jumpa kamu..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Abang pass the vide..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Omg haha i had fun watching you..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Nak g jerit juga..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Sumpah kelakar..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Kalau dah pusing macamtu auto jer!t..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Member lain semua tak dapat camni..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

“Haritu ingatkan nak terjunam dah..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

 

 

 

 

 

 

Aku nak tengok muka abang tu boleh tak..”

Image from @culailapatimah (TikTok)

Image via @culailapatimah (TikTok)

Mesti terus hilang segala stres dia lepas naik paragliding kan? Nak cuba jugaklah!

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: Says via  @culailapatimah (TikTok)

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara