Connect with us

Artis

“Tak ckup lent!k..” Namron T!bai Gmbar Janna Nick, Tiru Posing 1 Juta Follower. Skali janna Masuk Komen

Published

on

Pelbagai kaedah telah pun dilakukan bagi meraih perhatian netizen di media sosial namun ianya seakan-akan tidak membuahkan hasil buat pelakon dan pengarah Namron.

Difahamkan fokus utamanya kini adalah untuk mendapatkan satu juta jumlah pengikut di Instagram, bagi memenuhi kri.teria yang dikehendaki oleh sesetengah pihak bagi mendapatkan tawaran berlakon.

Meskipun sukar buatnya, namun Namron atau lebih mesra disapa sebagai Tok Ayah dilihat tidak berputus asa, malah tetap mencari perhatian untuk menaikkan jumlah bilangan pengikut mes.kipun terpaksa melakukan perkara yang men.gaib.kan dirinya.

Selepas memuatnaik gambar dirinya dalam keadaan se.pa.ruh bo.g.el, kini Namron dikatakan telah membuat hantaran me.ni.ru gaya pelakon wanita Janna Nick dengan membuat gaya meng.go.da.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TA Nam Ron (@_nam_ron_)

“Tiru gaya Janna Nick “posing”,“ tulisnya.

Melihat hantaran yang dibuat, pengikutnya terhibur dengan telatahnya di media sosial malah ada juga yang mengharapkan agar pelakon ini dapat mencapai impianya untuk mempunyai 1 juta pengikut di Instagram.

“Tak cukup len.tik

“Ok la ni, tak lah nampak ter.de.dak sangat, hehe

“Sikit je lagi ni bang nak capai 1 juta, haha,” tulis pengikutnya.

Meskipun sudah melakukan pelbagai cara untuk meraih perhatian, namun masih belum lagi mencapai tahap yang memuaskan buat Namron dan kini jumlah pengikutnya mempunyai 109k ribu sahaja.

Masih jauh lagi perjalanan buat pelakon ini untuk mencapai sasaran 1 juta pengikut seperti yang diimpikan sebelum.

Komen Netizen:

“Tak lama lagi 1milion la ni..”

“kena lagi lentik bang bru otw 1juata..”

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber:IG Janna Nick/ Namron via mykmu

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara