“Seks4nya perp4ntang, suami pon….”-Isteri terkilan dikenakan suami, kena tambah 100 hari lagi

Menerusi satu rakaman video yang dirakam oleh si suami yang berkongsikan kisah rumah tangga beliau dan isterinya tertular dan hampir mencecah 3 juta tontonan dan 3000 komen dari para netizen kini viral. Kisah yang menveritakan isterinya yang selamat melahirkan anak sulung mereka dan kini sedang berpantang buat semua terkejut kerana isterinya masih anggun dan cantik. Beliau yang cuba menghiburkan isterinya yang sedang berpantang menjadi lain kerana riak wajah isterinya yang seakan akan ingin menangis buat semua tersentuh.

Difahamkan, si suami cuba untuk menceriakan si isteri dengan menyediakan makanan yang tidak sesuai untuk ibu berpantang. Beliau meyediakan makanan tersebut kerana sering mendengar makanan tersebut terkeluar dari bibir isterinya yang berkeinginan untuk makan makanan tersebut.Tindakan beliau yang cuba untuk ‘prank’ isterinya dimana ketika si isteri menyuapkan makanan tersebut di dalam mulut, beliau terus memanggil ibu beliau dan cuba menyakat si isterinya..

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@bbellaberry:saya curi2 mkn pakat dgn ank sedara suruh bawak masuk bilik mknn diam2 takut mak marah,sekali terkeluar rahim smpai berdarah2 lpstu mmg pntg betul

@nazaina:kesian dia ..x baik hmpakan selera sendri….mkn ja dik x salh pun….benda blh mkn nk buat apa pntang2…

@‘:HAHAHAHA RELO WK TUBIK MULA

@Asmizar Azmi:Order grab suh pakai kat tingkap bilik

@intanabubakar:Mak sy ajar kalau makan dalam patang anak sulung kena rs2.. Kalau kita makan sakit2 badan, angin maknanya tak boleh makan. Tp kalau kita makan xde ala

@Andi Ariana Andi Arn:Hahaha saya dlu sengaja tlupa pusing button coway ni biar bole minum air sejuk dah minum baru alamak sejuknya .. konon

@MOHAMMAD AMIN:isteri sy berpantang 2 thn. pembedahan. memang ikut pantang 2 tahun. sbb sy janji, lepas itu nak mintak apa saya bagi. alhamdulillah semua saya bagi,

@wanisyafiq4:Sy ni smpai skrg masih brpantang walaupun ank dh nk masuk 4 bulan,bukan ap badan nk pakai lama,tgok mak Sy umur 60 pun dia punya cergas mcm umur 20,

Riak wajah si istri berubah ketika suami beliau memanggil nama ibu mereka dan secara tidak sengaja terus melud4h makanan tersebut menggunakan tisu dan risau akan ibunya yang tegas dalam menjaga beliau ketika berpantang. Beliau menegur suaminya supaya tidak berbuat sebegitu kepada diri beliau dan riak wajah beliau yang tahan untuk menangis buat semua tersentu. Namun begitu, tindakan si suami yang cuba menghiburkan isterinya membuatkan mereka dilabel sebagai pasangan yang sangat serasi dan comel..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Instagram dan Tiktok..

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*