Connect with us

Viral

“Saja Nak Bagitahu Mulut Jangan Celup4r Sangat, Kesian Kat Kami,” – Fauzi Nawawi

Published

on

Tidak dinafikan, bukan satu perkara mudah untuk ditempuh oleh mereka yang terlibat aktif dalam seni.

Ini kerana, dalam perkembangan media sosial ketika ini, golongan selebriti dilihat sebagai antara individu yang sering menerima krit1kan serta komen melam.pau sesetengah daripada netizen da

Suami kepada pelakon Lisdawati ini mahu berkongsi rasa mengenai situasi sedemikian.

Lalu menerusi perkongsian di akaun Instagram, Fauzi menasihati kepada orang ramai untuk menjaga pertuturan dan komen yang diberikan terhadap pengiat seni.

“Saja nak bagitahu mulut jangan celup4r sangat kesian kat kami. Kami pun MANUSIA jugak. Dah macam-macam kami telan semata-mata nak hiburkan korang, bagilah kami sedikit ruang utk bebas bernafas” tulisnya.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FauziNawawi (@theonlyfauzinawawi)

Dalam pada itu, pelakon berusia 48 tahun ini memberitahu akan membincangkan perkara tersebut bersama rakan pelakon, Jasmin Hamid dan Hafeez Mikail menerusi ‘IG Live’ akaun Instagram rasmi Finas Malayia.

“Malam ini Saya Ajak rakan Saya @jasminhamidjh dan @thehafeezmikail untuk bersama korang pada 8.45 pm.

“Itu pun Kalau korang sudi la tak sudi takpa ramai lagi yang ada. Gurau guys see yaaa.. tonite @finasmalaysia @kkmm_gov,” tulisnya lagi.

Foto: Instagram Fauzi Nawawi

Sumber: utusan, bartasangbad

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara