Connect with us

Entertainment

Nur Sajat Perjelas Tangan Dig4ri, Tutup Kedai Emas Di Shah Alam

Published

on

Menerusi IGTV di laman Instagram @nursajatgold02, usahawan sensasi terkenal Nur Sajat Kamaruzzaman atau lebih dikenali sebagai Sajat menjelaskan keadaan sebenar mengapa dia men4ngis dan kononnya telah dit4han oleh pihak berkuasa baru-baru ini selepas diajukan pertanyaan tersebut oleh pengikutnya.

Perjelas Akaun Dip4dam

Enggan mendedahkan lebih lanjut, bagaimanapun menurut Sajat terdapat pihak tertentu yang cuba mengkhianatinya. Malah Sajat turut men4fikan akaun Instagramya dan teman lelaki yang dikenali sebagai @jados turut dip4dam berikutan pen4hanan tersebut.

Sebaliknya menurut pelantun Makhluk Pengg0da ini, kedua-dua mereka ingin berehat seketika dari media sosial dan hanya menggunakan akaun ini bagi tujuan promosi perniagaannya.

“masa bila saya kena t4ngkap? Tak baik cakap macam tu. Elok je saya dekat sini ha, kalau kena t4ngkap dah lama dah saya dekat dalam sayang oi”

“Nampak tak yang bercakap ni apa? H4ntu? Takkan yang bercakap ni h4ntu kot…ini Nur Sajat la sayang,”

“Panjang cerita…Orang cuba nak khi4nat kita,tapi okaylah biasalah kan” Jelas Sajat

Sewa Tinggi Punca Kedai Tvtup

Terlebih dahulu, Sajat menjawab pertanyaan pengikutnya berikutan kedai emas pertama yang dibukanya di Padang Jawa, Shah Alam telah pun ditutup. Jelas Sajat, kedainya kini telah berpindah lokasi memandangkan sewanya sebelum ini agak tinggi dan pihaknya tidak lagi mampu membayar jumlah sewa tersebut.

“dah tutup sayang kita dah pindah semua dekat kota damansara”

“tutuplah sayang, sewa mahal sangat. 36 ribu mampu ke nak bayar time PKP ni? 36 ribu sayang sewa dia. Kak Jat tak mampu, Kak Jat ambillah kedai lain” dedah Sajat

Terdahulu, Murai.my melaporkan Sajat men4ngis sambil menunjukkan tangannya yang bergari.

Video tersebut telah menimbulkan pelbagai sp3kualasi oleh warganet termasuklah dakwaan dia dit4ngkap oleh JAIS untuk membantu si4satan kerana melakukan kesalahan di bawah seksyen 10 (B), enakmen jen4yah Syariah (Selangor) 1995.

Sumber: https://murai.my/2021/96148/nur-sajat-perjelas-tangan-digari-tutup-kedai-emas-di-shah-alam/

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara