Connect with us

Artis

“Ni Mndatangkan Fitnah, Gaji Saya Sama..”- Iqbal Tayang Resit Akaun Bank.

Published

on

Menerusi halaman ‘story’ IG Iqbal, beliau ada menjelaskan beberapa isu yang berkait dengan bekas majikan nya iaitu Dato Seri Vida. Pertama nya, Iqbal menjelaskan yang gaji nya tidak lah sebanyak yang mereka diluar sana fikirkan.

Minta maaf saya mencelah. Kenyataan tentang gaji saya RM50,000 – RM100,000 tidak benar. Sebetulnya pada awal bermula RM1400. Tahun ketiga barulah RM2000++.Itupun saya selalu bekerja dari sampai Subuh.

Gaji saya sama sahaja dengan staff lain, bahkan ramai staff yang lebih tinggi. Cuma siapa rajin dan kreatif buat sales, mereka akan dapat setimpal dengan usaha.

Tambah Iqbal juga yang beliau tidak lagi berminat untuk memetik nama sesiapa dan penjelasan nya kali ini hanya sekadar memperbetulkan apa yang disalah tafsir oleh masyarakat. Dalam ‘story’ ini juga Iqbal berkongsi bukti sejumlah wang gaji yang masuk ke akaun bank nya.

“saya dah lama tak sebut nama beliau. Kalau tidak kacau saya, saya pun akan diam. Tapi ni mendatangkan fitnah. Gaji saya sama sahaja dengan staff lain. Saya berterima kasih dan kenang jasa sampai bila-bila tetapi jangan pusing. Tolong. Saya mohon. Saya penat. Hormati privasi saya. Saya juga akan hormati. Tidak usah ditokok tambah lagi. Teruskan hal sendiri. Di Indonesia, mahu fokus untuk yang betul serius menyayangi saya…” – kata nya lagi.

Iqbal turut memberi respon mengenai pengambilan pembantu peribadi permpuan (PA).

“Apa salahnya jika P.A wanita? Wanita sekarang juga sudah pintar edit video, bijak berniaga, dan boleh lakukan segala bukan? Tidak cukup baguskan staff yang ada sekarang? Mereka juga sudah banyak belajar. Ramai lagi staff yang tidak mendapat perhatian sepenuhnya.

Atau mahu PA lelaki bertujuan untuk berjoget lagu hindustan seperti yang pernah lakukan selepas buang saya dahulu? Itu bukan menyakitkan saya tetapi menjatuhkan martabat janda.. ‘- Iqbal.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara