Connect with us

Entertainment

Baru Je Da’i Syed Kena T4han, Sekali Nama Ben Amir Yg Kena Petik.. Puncanya Buat Ramai Tepuk Dahi..

Published

on

Umum mesti sudah mengetahui tentang isu besar berkaitan dengan seorang pendakwah bebas iaitu Da’i Syed yang dikatakan telah mer0gol seorang gadis di kediamannya dekat Shah Alam.

Terkini, pada 16 November lalu, pendakwah muda itu sudah dit4han bagi membantu siasatan ketika menghadirkan diri di Balai Polis Shah Alam bagi memberikan kenyataan.

Gambar pendakwah tersebut yang digari telah mendapat perhatian netizen sehingga menjadi topik perbualan segelintir daripada mereka.

Ada yang menyamakan penampilan pendakwah berkenaan seperti pelakon Ben Amir yang turut mempunyai gaya rambut panjang.

Perkara itu telah mendapat perhatian pelakon berusia 30 tahun itu sehingga dia memuat naik satu twit.

Kesian Ben Amir, tak pasal-pasal nama dia kena kait dengan kes tu ya.

Netizen pun kalau nak bergur4u jangan la sampai kaitkan dengan isu besar macam tu risau str3ss pula Ben nanti, hehe!

Tapi nasib baik la mereka memang tak confuse pun antara Ben dan pendakwah tersebut, jauh ya beza mereka berdua ni!

Sumber: Hot.fm

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara