Connect with us

Entertainment

Kucing Dibuang Gara2 Kur4p, Individu Ini Buat Netizen ‘Respect’ Kini Jadi Sangat Cantik

Published

on

Jika ingin memelihara kucing sedikit sebanyak sememangnya perlulah dijaga dengan rapi dari segi pemakanan, kesihatan dan sebagainya dan janganlah hanya sekadar ingin memelihara sahaja.

Ini kerana jika tidak dijaga dengan rapi, masalah seperti terkena kurap akan berlaku dan tindakan kucing ini dibuang oleh tuan akib4t kur4p mengundang ramai ber4ng.

Satu perkongsian oleh seorang pengguna TikTok menunjukkan bagaimana seekor kucing yang terkena kur4p dibuang akhirnya berubah selepas dirawat.

Kucing

Pengguna atas nama Haliza Maysuri ini berkata, “Tuah ayam nampak di kaki, tuah Aspen jadi anak kami.” Jelas kelihatan bagaimana perubahan yang betul-betul glow up kucing kesayangan ramai itu.

Kucing terbabit dilihat dipenuhi dengan kur4p dan lebih menyed1hkan bukanlah dir4wat malah dibuang oleh tuan yang asal namun tindakan baik individu tersebut dipuji ramai.

@halizamaysuriTuah ayam nampak di kaki tuah Aspen jadi anak kami 😻♬ Leave The Door Open – Bruno Mars & Anderson .Paak & Silk Sonic

Sekali gus menjengah ke ruangan komen melalui video TikTok itu, netizen dalam pada masa yang sama respect terhadapnya yang mana kucing tersebut telah mendapat tuan yang baik dan selayaknya.

“Cantik betul… kucing yang kena kur4p patutnya bukan dibuang tapi kita ubatkan lah kat dia”

IMG_20210726_093454

“Kucing kalau kur4p t3ruk sangat ni bawak je gi inject…”

Kucing

“Alhamdulillah ada insan mulia yang sanggup jaga dan rawat dia”

IMG_20210726_093509

 

SumberTikTok

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Ariana Rose

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara