“Kejap nak cari…”-Gelagat abang bvli adik disangka akan menangis tapi ini bal4san si adik buat semua tak kering gusi

Menerusi satu klip video yang tetular di aplikasi Tiktok yang dikongsikan oleh seorang lelaki dimana beliau sedang bermain bersama adiknya di ruang tamu rumah telah mencuit hati para netizen kerana gelagat adiknya yang comel. Pertelingkahan adik beradik selalunya akan diakhiri dengan tangisan tapi untuk kali ini agak berbeza kerana aksi comel yang diberikan oleh adik perempuannya setelah disakat oleh abangnya membuatkan semua tertarik untuk menontonnya sehingga habis.

Difahamkan, pertelingkahan yang hanya untuk hiburan antara abang dan adiknya itu telah dirakam oleh ahli keluarga tersebut.Pelbagai jenis cara untuk menyakat si adik yang merupakan ahli bongsu keluarga. Dipercayai si abang cuba meletakkan sesuatu ke dalam pakaian si adik sehinggakan adik beliau meniarap sambil menjerit emosi kerana disakat sebegitu. Sangkaan mereka bahawa adik mereka akan menangis meleset sama sekali apabila adiknya bangun dan membuat gaya yang comel di depan kamera dan ini membuatkan para netizen terhibur dan turut tergelak akan aksi tersebut..

Tontonan penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen dan reaksi diberikan seperti :

@Aliya Maisarah81:Aku pulk yg tersenyum haha

@jum jadi mycinta .:tibe ii blushing HAHAHAHA.

@『GT』〆GOKU〆:HAHAHA..AKU INGAT APE DIA TDI

@Asta >:smooth wehh HAHAHHAHAHA

@wan:BAHAHHAHAHHAHA TAK ESPEK SIA DIA BUAT GITU ADU MALU KITA

@Optimum pride:Nangis kemudian mini love first

@milopeng:punya la risau ingt lipas ke apa

Keakraban anak beranak tersebut tidak dapat disangkal kerana kewujudan seorang adik yang cukup menceriakan suasana rumah. Gelak tawa yang diberikan itu dikongsikan untuk tontonan umum dan dijadikan sebagai kenangan untuk si abang kerana untuk beberapa tahun akan datang, adiknya akan berginjak dewasa dan adegan seperti itu akan jarang berlaku lagi..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*