Connect with us

Viral

“Kjap buka kejap ttup, lpastu bercuti sparuh..”- Penampilan Terbaru Nora Danish Cetus Spekulasi Ramai

Published

on

“Dah pakai macam ni tolong jangan buka dah macam hari tu dedah au.rat. Tolong sangat-sangat,” rayu netizen di Instagram ketika Nora Danish berkongsi fotonya anggun berbaju kurung dan bertudung litup.

Tiga keping foto memaparkan Nora penuh kudus itu kebanyakannya mendapat respon positif daripada peminatnya termasuk rakan selebriti.

Malah, ramai juga yang memuji kejelitaan Nora yang nampak lebih muda, tenang dan persis beberapa selebriti tanah air antaranya Mira Filzah.

“Ini barulah perempuan Melayu terakhir,” komen @abdkhalex.

“Cantiknya Nora pakai baju kurung, teruskan berpakaian macam ni barulah cantik,” puji @ismailabd581010.

“Macam anak dara.. cantik sangat,” tambah @darlinohana.

“Tentu hati rasa tenang kan pakai macam ni,” kata @rosilla_a.

“Muka macam Mira Filzah pun ada, manis.. sejuk mata memandang,” kata @faridahesmin.

Namun, ada juga yang terus menasihati Nora untuk teruskan usaha menjaga au.rat dan berpakaian sopan.

“Kejap buka kejap tutup, pening aku sebagai netizen. Korang jangan kecam aku cakap je, sebab cantik bila dia tutup, bila buka mata aku auto jadi sedih,” luah salah seorang pengguna di ruang komennya.

Difahamkan Nora terbabit dengan sesi fotografi jenama pakaian tempatan di beberapa lokasi di sekitar ibu kota.

Malah, aksinya terhantuk tiang ketika cuba memanjat tebing bangunan Sultan Abdul Samad turut mencuit hati.

Komen Netizen 

“Assalamualaikum kak nora dah pakai macm ni tolong jngan bkk dh mcm aritu dedah aurat cm aritu …minta tolong sngd ii … assalamualaikum “- Netizen 

“Aww teringat awk belakon jadi puteri bunian tu  so cantik “- Tulis lagi warganet 

“Mcm ni kn sejuk mata memandang.. dh la comel cantik pulak tu.. haiii adore gyler dgn die ni dr dulu..”- Netizen 

“MasyaAllah lawanya..pakai la tudung..lawa dunia lawa akhirat.,insyaAllah”- Netizen 

Terdahulu, aksi daring Nora ketika bercuti di pulau peranginan Langkawi, Kedah mendapat reaksi kurang menyenangkan daripada kalangan wargamaya.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: Gempak 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara