“Kau ingat kereta aku ni tin biskut ke”-Didie Alias b3ngang pintu kereta dihempas kuat gara gara anaknya

Menerusi satu klip video yang menayangkan satu adegan dalam drama bersiri iaitu takdir yang tertulis yang pernah ditayangkan pada tahun lepas di astro.Tayangan yang mendapat sambutan ramai itu masih menjadi kesukaan ramai hingga kini. Adegan yang dikongsikan di aplikasi Tiktok merupakan babak Didie Alias yang memainkan watak antagonis dan merupakan seorang ibu kepada dua orang anak.

Difahamkan melalui babak tersebut, Didie bersama anaknya baru pulang dalam mencari rumah baru untuk berpindah dan ketika keluar dari kereta milik Didie, anak perempuannya menghempas pintu kereta dengan sangat kuat sehinggakan beliau menegur anaknya yang terlalu kuat menghempas pintu kereta. Jawapan yang diberi oleh anaknya juga mencuit hati kerana beiau menyatakan bahawa kereta ibunya hanya kereta timbang kilo sahaja.

Video penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen dan reaksi diberikan seperti :

@hajar_najihah98:dua branak nii mmg lawak weii

@Junejs:ASL die tutup pintu mcm TU kelakar la

@Hazari:weh buat lagi la drama cmni. sbb karektor jahat jadi lawak. aku xleh blaaaa duk ulang ni ha

@pio:mummy ni kalau beletiaq boleh berdarah telinga

@blinkuee:dlm bengang ii ngn watak diorang ni terhibur jgk aq tgk cite ni

@-:aku ulang bnyak kali just nk tngok dia hempas pintu HQHHAHA

@rdzm4n シ゚:kete pun ada jugak timbang kilo? ingatkan product je

Namun adegan itu bersambung apabila beliau memulakan watak antagonisnya iaitu menjadi wanita yang berkeinginan harta semata. Beliau meminta untuk anaknya menelefon anaknya yang lain utnuk memberitahu tentang pencarian rumah yang dicarinya tadi. Namun, yang mencuit hati para netizen adalah beliau berseloroh bersama anaknya dan mengatakan sikap gelojoh itu lagi sesuai diberikan kepada anaknya berbanding dirinya..

Jangan lupa komen yang baik baik..

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*