“Kau Ada P0mpuan Lain Kat Dalam Tu Kan..”- Bini Cemburu But4 Sanggup Tumbvk Suami Depan Orang Ramai

Menerusi satu klip yang dikongsikan di aplikasi Tiktok dimana aksi pelakon terkenal iaitu Emma Maembong sekali mendapat perhatian netizen apabila beliau perlu memainkan watak sebagai isteri yang nusyuz kepada suaminya. Aksinya yang kelihatan seperti beliau begitu mendalami watak tersebut buat semua risau akan memberi kecedera4n kepada pelakon lelaki tersebut. Adegan yang dimainkan membuatkan beliau menjadi topik hangat sekali lagi kerana dikatakan terlalu berlebihan dalam mendalami watak tersebut..

Difahamkan melalui rakaman tersebut, si isteri yang terlalu emosi dengan terlalu cemburu akan rakan rakan suami beliau sehinggakan beliau keluar dari restoran dengan amarah. Tindakan beliau dihalang dan beliau diminta untuk pergi memohon maaf atas kesalahan yang dilakukan oleh isteri beliau. Si isteri ingkar akan arahan suami beliau dengan menolak suaminya sehingga terjatuh lantas terus bertelingkah di khalayak ramai. Sikap si isteri yang tidak pedulikan hukum hakam agama membuatkan para netizen terlalu beng4ng akan perbuatan beliau yang memukvl suami tanpa ada rasa bersalah..

Tontonan penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@NorAdibah83 Binti Ad:Drama nie amat2 dasyat! rse first time ada drama watak isteri mcm nie…

@user2080097192680:heelss tuhhh mgg sakit doh!

@aloyamaisarah:sb die cantik tu laki x tinggal

@alin162:sabar nya dia sebagai seorg lelaki .masyaa allah

@yatiyusof:aku dok perhati cerita ni Emma Maembong asyik menengking je kejenya. adoi

@alienated:Emma kalo berlakon watak psiko memang menjadi…I think her forte la watak camnie

@CikMisi:kalau ramai prmpuan macm ni,msti ramai bujang terljak tu kan

@Rizumar:Wooooo teringin nya nak kuat macam tu….bagi cukup2 kalau laki curang

@Dhia Zafran Omma:mcm kena santit ja laki bgtu klau sy ni skli nmpk prgi bini bgni mmg tgl truss

@saadtajudin:lakonan sunggoh real tapi so jantan tu kesian kena bantai

Drama yang menjadi bualan hangat ini ‘Nusyuz Berkiblat Cinta’ yang akan ditayangkan nanti memberi pelbagai impak kepada netizen. Lakonan Emma Maembong yang hebat dalam memainkan watak sebagai wanita yang psik0 mendapat pelbagai pujian dari para netizen walaupun adegan tersebut terlalu melebih. Semoga beliau terus sukses dalam terus berkarya di dalam industri seni..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram..

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*