“Kalau boleh I nak buat lebih pada tu..”- Amuk4n si ayah tengok anak tidak terjaga depan mata, bakal isteri kecut pervt

Menerusi satu babak dalam drama bersiri yang pernah menjadi fenomena ketika dulu iaitu Duda Pujaan Dara kini tular kembali dengan adegan yang menarik. Pelakon hebat yang melakonkan drama tersebut begitu jaguh berlakon.Adegan Kamal Adli yang cuba perhatikan bakal isterinya dari jauh dalam menjaga anaknya telah dikongsikan di aplikasi Tiktok dan kini drama tersebut mmenjadi kegilaan ramai..

Difahamkan menerusi rakaman yang dikongsikan oleh netizen, Kamal Adli meminta izin untuk ke t4nd4s sebagai alasan kerana beliau ingin memerhati kelakuan bakal isterinya dalam menjaga anaknya. Namun sebaliknya yang berlaku, bakal isterinya tidak menghiraukan anaknya dan tekun bermain telefon pintar. Tindakan beliau menimbulkan rasa am4ra4h kepada Kamal Adli dan beliau terus perhatikan gerak geri perempuan itu sehinggakan anaknya meninggalkan meja makan tersebut dan berlari keluar untuk bertemu dengannya…

Video penuh boleh ditonton di:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@huji:nama pun dora mana lh dia nk tau mane kedai buku kalau tkde map sbb tu die suruh danda pergi sendiri

@ary:bab dia yang buat orang dia yg nangis

@PG丶NEZU:sian dora nk pegi kedai buku pun susah xthu jalan si map² lak lari dh xthan dgn perangai yg dora yg suka tanya jalan

@Busy:dah pasti dia merasa orang paling tersakiti Kat dunia nii

@Ras Syid:puas hati aku tngok pempuan tu kne mcm tu.. mcm ni cra nak menguji pempuan tu setia ke tak.

Celoteh anak perempuannya itu membuatkan para netizen memberi begitu banyak pujian kerana si gadis cilik itu mempunya wajah yang sungguh comel. Kepintaran gadis itu dalam menerbitkan rasa suka apabila melihat kedai buku menampakkan lakonan gadis cilik itu begitu hebat.Namun, si ayah datang kembali untuk mengambil beg anaknya dan terus melepaskan ketidakpuas hati kepada bakal isterinya dan terus meninggalkan wanita itu begitu sahaja..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Instagram dan Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*