“Jutawan Paling Humble…”-Siti Nurhaliza Hanya Bergantung Kepada Suami, Bodyguard Hanya Untuk Event Jika Perlu

Menerusi satu klip hasil dari temu bual bersama penyanyi tersohor iaitu Dato Siti Nurhaliza mendapat perhatian apabila kenyataan dari jutawan tersebut berkenaan keselamatan beliau pada hari harian beliau tidak dijaga oleh sebarang bodyguard. Tokti yang dikatakan sangat merendah diri dan tidak sombong dengan para peminat beliau itu turut terkejut dengan persoalan yang ditanyakan oleh beliau. Kenyataan yang diberikan oleh artis itu cukup membuatkan beliau disanjung tinggi dan ada para netizen cuba untuk bandingkan beliau dengan jutawan yang lain.

Mengikut sumber dari kenyataan beliau, Dato Siti Nurhaliza menyatakan bahawa beliau tidak begitu selesa jika ada pengawal keselamatan untuk menjaga keselamatan beliau walaupun beliau merupakan artis tersohor. Beliau hanya memberikan tugas itu sepenuhnya kepada suami kesayangan beliau untuk menguruskan soal keselamatan. Beliau juga pernah menyatakan bahawa beliau tidak ingin menakutkan anak anak mereka yang kini semakin membesar dengan kehadiran orang asing dalam hidup dan beliau menjelaskan lagi, kehadiran bodyguard seperti yang selalu dilihat oleh para peminat apabila beliau ke majlis yang penuh dengan para peminat sahaja untuk memantau beliau dan hal tersebut juga masih dalam pantauan suami beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diebrikan seperti:

@Na:humble sangat sangattt…

@Emahalim Hussin:cantik tok ti. .x penah jenu tgk tok ti..humble sgt

@Yad_putra Putra_peter:bodyguard perlu ada Dato’ Sri nurhaliza UTK keselamatan baek terkawal UTK dato

@Syafiq_0:Allhmdulillah..siti orng sohol..orng baik2….maka InsyAllah baik baik blke…

@ainiezurainie:minat dia dari zaman sekolah lg xsombong merendah diri

@wakkacot630:tgklh suami dy bkn sbarang org gk knn

@razmiderani:dato dia tak payah bodygud seb dia orang bagus

@Bakhtiar Othman26:org jer yg sangka dia jutawan..betul ke?

@Makcik Miera:org baik x ada musuh buat apa nk ada BG…terbaik tokti

@SitiZone:siti nurhaliza kot..tkde body guard pun humble je..tpi kalau ada event yg perlu bru ada..

@Emu:dari zaman kank2 lg mau sgt tgok Dato situ di dpn2 mata tpi smpa la umur sdh 30 lbh tak juga terjumpa2

@elvinaina505:aku dulu kerja Malaysia satu life dgn Siti baik bgt sy sy ga punya hp untuk foto

@acikmuni:kalangan artis,dato CT ni la aku suka dr awaiiii smp skrg.sbb dia xnebeng nunjuk kmwhn yg die ada..rsepect dato

@Aznirul Hiesyam:tp Kalau aku dato k tokti nk beli sayur pun aku suruh bodyguard jaga kan dia ckp serah pd suami

@user1911xx:x mcm sorang tu, bodyguard mcm hamba abdi dibuat nye… pakai kan kasut, bawak handbag

@ZainabJamaludin:Bgi sy Dato CT ni tak perlu bodyguard sbb dia ni jenis biasa2…tak pakai brg kemas besar2…kalau pergi aktiviti seni mmg perlu sebab berebut foto

@Mek Lyn 273:Dia antara org terkaya pun takda bodyguard.. founder kelantan?kasut pun bodyguard pakaikan

Sikap yang ditonjolkan oleh penyanyi tersohor itu membuatakan beliau menerima pelbagai pujian.Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dan keluarga semoga hubungan ukhrawi antara keluarga jutawan tersebut diberkati dan sentiasa harmoni.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*