“Jangan campur laa urusan keluarga aku..”- Naik h4ntu pukvl suami punca tak izinkan keluar rumah

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh salah seorang netizen yang menceritakan satu babak dimana seorang isteri memvkvl suaminya kerana tidak diizinkan untuk keluar rumah. Lakonan hebat dari Emma Maembong ini mendapat perhatian ramai dalam membawa perwatakan antagonis dalam sebuah drama bersiri iaitu ‘Nusyuz Berkiblat Cinta’. Walaupun sudah bergelar seorang ibu di kehidupan peribadinya, lakonan beliau yang semakin menonjol dan sangat dasyat itu meraih perhatian semua peminat beliau..

Difahamkan melalui adegan yang dikongsikan di aplikasi Tiktok tersebut, beliau mrupakan seorang isteri yang tidak pernah kenal erti taat pada suaminya. Peristiwa berlaku apabila beliau ingin keluar malam utnuk ke sebuah tempat, beliau tidak mendapat keizinan oleh suami beliau dan dihalang keras tapi amukan beliau yang terlalu emosi sehingga beliau sanggup bertelingkah dengan suaminya di ruang tamu..

Tontonan penuh boleh ditonton di:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@Firdaus Hashim:ssh nk cari suami mcm tu skarang ni.

@along_bear be:best’acting on scene bro..lama x jumpa yg moga segalanye dipermudah kn..ade job lebih x..??

@mcdylanz_:member dah nak terbalik tu

@Cikk Siti:aduh sakit x tu kne pkol gn prmpuan aku yg tgk ni plk yg rsa sakit

@ʙʀɪɢʜᴛ’ꜱ ᴀᴍᴇ :nampak sgt deritanya seorang suami. aduh mcm best ja ceta dia. Emma pulak klau berlakon mmg terbaik

@user5530948395901:Dia ni sesuai jd kirana dlm dendam seorang isteri

@toyslovers:bila cinta hanya tgok rupa…x tgok lgsg akhlak n agama,cmni lar jadinya lpas kawin menderita tp mmg wujud pn cmni..

@nannyeinaahmad1:jgn kata x ada laki mcm nie,ada lg bodohpun ada,bini dah terang serumah dgn laki lainpun ,sanggup tunggu konon Sayang n demi anak2…

Namun pertelingkahan terlerai apabila muncul ahli keluarga beliau yang cuba untuk menghalang Hawa dari terus memvkvl suaminya. Ketika Hawa ditarik dari terus bertelingkah, beliau terus beremosi dan memearahi wanita tersebut dengan menyatakan untuk tidak masuk campur dalam urusan rumahtangga beliau dan suaminya. Keinginan yang membuak untuk keluar tanpa mendengar kata kata suami membuatkan beliau terus pergi dan tidak memandang lagi ke arah suaminya..Lakonan hebat beliau tidak dapat disangkal lagi kerana beliau begitu cekap dalam mengawal segala emosi dalam melakonkan watak tersebut

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*