“Harap sekali ‘retake’ je”- Lakonan Eira Syazira l3mpang budak nampak ‘real’ buat netiz3n terpana

Menerusi satu klip yang dikongsikan di akaun Tiktok milik pelakon dan penyanyi wanita itu sendiri, Eira Syazira, beliau berkongsikan satu babak dimana beliau harus menjadi seorang ibu yang tidak bertanggungjawab dan tidak memahami dalam menjaga anak anak. Adegan tersebut yang terdapat di telefilem yang akan ditayangkan di televisyen nanti buat para netizen terkejut kerana tindakan beliau dalam babak itu sangat menggerunkan.

Difahamkan, melalui rakaman tersebut terdapat dua beradik yang belajar mengaji bersama dan dipercayai mereka merupakan saudaraa tiri. Si abang ingin mengajar adiknya mengaji dan memuji adiknya kerana adiknya begitu pintar dan sekali pantas memluk adiknya. Kelakuan mereka disaksikan oleh ibunya dan tanpa selidik si ibu terus bertelingkah dengan si abang dan menyatakan bahawa si abang hanya ingin memngambil kesempatan ke atas adiknya..

Video penuh boleh ditonton di:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen dan reaksi diberikan seperti:

@Hosni Mubarak:Harap sekali retake je

@ajimzombie_gaming:Waktu dia kena lempang tu terkejut member tu

@Mohd Adnan65713:ni klau xjdy kna ulang blik..aq rasa ni last bdk laki tu blkon dgn dia

@user5689326126031:Pinned lah date release..xsabar nk tgk..rindu nk tgk akak eira berlakon blik..

@mimie_syayana:jgn xley tgok..nti aku trs cam panas je tgok watak kak ira lam cita ni.dia dah la pelakon paling aku minat

@rujijuslin715:memang terbaik kalau eira yg berlakon nmpk real suka betul kalau dia belakon ni

@@dewi1204:ngs tgk wlupon berlakon hati seorg ibu lain sgt bila anak kita diperlakukan mcm tu dgn org lain

Namun begitu, pelbagai pujian diberikan kepada Eira Syazira kerana beliau dapat memainkan watak antagonis dengan baik sekali. Lakonan beliau yang begitu mantap buat semua rindu untuk melihat beliau berlakon dengan lebih banyak watak yang berbeza. Beliau kini telah menjadi ibu kepada tiga beranak tersebut kini semakin tular kerana beliau merupakan seorang pelakon dan penyanyi yang profesional.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Instagram dan Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*