“Hang besaq satgi, kena b0m ngan pak hang..”- Gelagat Che Ta bertelingkah dengan anak tapi lain pula yang jadi tumpuan netizen

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh peminat Rozita Che wan di aplikasi Tiktok menghiburkan para netizen dengan aksi Che Ta dan anak perermpuannya iaitu Aaishah yang bertelingkah sesama mereka. Gelagat Aaishah yang kini petah berkata kata mencuit hati para peminat sehinggakan pelbagai pujian dilontarkan kepada si gadis cilik tersebut..

Difahamkan, rakaman yang dirakam oleh Rozita Che Wan sendiri ini menarik minat para peminat untuk terus menonton dan menyaksikan gelagat anak gadisnya yang berwajah manis dan cantik. Anaknya bersama si suami iaitu Zain Saidin pernah menjadi bualan ramai ketika Aaishah lahir lagi kerana si gadis cilik itu dikurniakan wajah yang polos dan ayu seperti ibunya. Kini, Aaishah yang dikatakan menjadi model cilik dan sangat petah berkata dengan secara bersahaja di depan ibunya mengenai lakonan yang sengaja dibuat buat hanya untuk menghiburkan ibunya telah mencuit hati para netizen..

Tontonan penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen dan reaksi diberikan seperti :

@IzZah Kamarulzaman:suka dengar che ta ckp dgn ank dia..ckp bahasa melayu je..wlaupun zain tu mat salleh

@zueaishah68:gaduh dua beranak ni menjadi sungguh x jemu tgk aishah comey dari kecik sampai besar

@@jihah2178:seluar jadi dress…lawa pulak kau pakai nak ooiii….fikir luar kotak…future fashion designer ni

@Jejaki Jannah:hahahha..tak terfikir langsung seluaq tidoq buat dress lah aisha ni..kreatif giler hang naa

@Micha Zoul:Satgiiii aunty nak try pakai laguniiii jgklaaaa pakai seluaqqq tdoq ! Harap xterbelahhh duaaa

@S A :i tak perasan pun tu seluar tidur until che ta cakap. pandai betul dia stylekan seluar tu

@itsmyaccitsmychoice:mcm nak p disko mak dia kataaa

@HambaALLAH:U ARE BORN TO BE A STAR GIRLLLL !!!!

Aaishah yang dikatakan semakin bijak pandai telah menggunakana daya kreativiti beliau apabila seluar tidurnya dijadikan sehelai gaun yang cantik dan ini mengejutkan para netizen kerana kebijaksanaan untuk si gadis cilik itu berfikir sangatlah di luar kotak. Gaun yang direka oleh Aaishah mendapat pelbagai pujian dari para peminat..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Instagram dan Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*