Kebiasaannya kucing berwarna oren atau si oyen dianggap lebih nak4l dan susah mendengar kata. Tetapi berbeza pula dengan oyen ini apabila kucing itu sangat bijak mendengar cakap malah memahami apa yang dikatakan oleh pemiliknya ini.

Kepandaiannya ini turut menarik perhatian ramai sehinggakan video itu tular dengan lebih enam juta tontonan setakat ini. Malah netizen turut sama terk3jut melihat gelagat kucing ini yang begitu baik sekali dan mendengar kata.

@ptriyunitaa

Gak nurut ga ada proplanūü•į #foryoupage #xyzbca #fyp„ā∑ #kucingorenbarbar #kucingtiktok #fypgakni

‚ô¨ Musical.ly – Musical.ly

milik kucing itu berkongsikan gelagat oyen itu ketika berada di rumah. Apa yang menarik perhatian ialah kucing itu mampu memahami apa yang dikatakan oleh pemiliknya ini contohnya ketika dia meminta kucing itu masuk ke dalam rumah.

Bukan itu sahaja, si oyen ini juga bijak menuruti apa yang dikatakan oleh pemiliknya. Ianya sangat berbeza seperti yang selalu dilihat pada kucing berwarna oren sebelum ini yang lebih nakal dan selalu membuat masalah.

oyen

Tidak cukup dengan itu, pemilik kucing itu siap meminta kucingnya itu menemaninya dan kemudian disahut oleh kucing itu yang akhirnya muncul di hadapan pemiliknya.

Di ruangan komen, netizen turut sama terk3jut dengan kelakuan baik kucing berwarna oren ini. Malah ada yang menganggap ianya sangat rare untuk melihat si oyen yang bijak mendengar dan memahami apa yang dikatakan oleh pemiliknya.

‚ÄúKucing be like: Manusia ni cerew3t betul.‚ÄĚ

gelagat oyen

‚ÄúJangan-jangan dia jelma4n manusia.‚ÄĚ

kucing

‚ÄúSelama aku ada kucing, dia dengar cakap bila ada makanan je.‚ÄĚ

komen

‚ÄúMacam mana nak bagi dia dengar cakap.‚ÄĚ

tik tok

Sumber:HCL

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Ariana Rose

Previous article[VIDEO] Pernah Nyatakan Niat Beri RM50k, MK K-Clique Jumpa Pakcik Hadi
Next articleTular Mist3ri Lelaki Tua Bert0ngkat Kini Terjawab

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here