Connect with us

Entertainment

Gelagat Kanak-Kanak Perempuan Mer4juk Dengan Mak Bikin Netizen ‘Ger4m’

Published

on

Telatah kanak-kanak ada kalanya sangat mencuit hati terutamanya jika diusik oleh orang dewasa. Macam yang dikongsikan wanita ini tentang gelagat anak perempuannya ini yang mer4juk dengannya dan sekaligus membuatkan netizen terhibur melihatnya.

Semuanya bermula gara-gara si ibu yang tidak lagi mahu bermain dengan anaknya ini. Bukan saja mer4juk, malah gaya kanak-kanak perempuan itu turut membuatkan ramai yang ‘ger4m’ dengan kecomelannya itu.

@dayahroslan94

Dia merajuk sbb xmau main dgn dia 😅 banyak akai la, pandai merajuk dh

♬ original sound – Dayah Roslan


Di dalam video yang dikongsikan ini, wanita itu berkongsikan ragam kanak-kanak perempuan itu yang sedang mer4juk dengannya. Kanak-kanak itu juga siap memeluk tubuh sambil memuncungkan bibirnya gara-gara si ibu yang tidak mahu bermain dengannya.

Malah ketika dipujuk oleh ibunya, kanak-kanak itu kemudian membawa diri ke tempat lain sambil memeluk tubuh. Tidak cukup dengan itu, dia turut berpaling dari kamera sebaik sahaja sedar gelagatnya itu sedang dirakamkan oleh si ibu.

merajuk

Walaupun beberapa kali dipanggil oleh ibunya itu, kanak-kanak itu langsung tidak mahu memandangnya dan akhirnya membawa diri dengan membenamkan mukanya di katil. Celoteh comelnya ini turut membuatkan si ibu hanya mampu berdekah melihatnya.

Di ruangan komen, netizen turut sama ‘g3ram’ melihat aksi kanak-kanak ini mer4juk. Ada juga yang berseloroh mungkin juga dia meniru gaya yang sama apabila ibunya merajuk dengan si ayah.

“Comel dia mer4juk.”

gelagat kanak-kanak

“Apalah umi dia buat sampai merajuk macam begitu sekali…”

kanak-kanak

“Sebijik perangai anak bongsu saya.”

komen

“Mesti ikut mummy dia ni tengok mummy dia merajuk dengan daddy.”

tik tok

Sumber:himpunanceritalawak

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Ariana Rose

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara