Connect with us

Artis

Dis1ndir Macam Expert Pasal Vaks1n- Tak Diam Diri,Lana Nordin Law4n Netizen!

Published

on

Lana Nodin mencetuskan perdebatan apabila memuat naik video tentang vaks1n.

Menerusi rakaman tersebut, kelihatan perbincangan seorang guru dengan pelajar Tahun 3 mengenai bahan-bahan yang terdapat dalam vaks1n.

Foto: IG

“APA DALAM VAKS1N? adakah anda lebih pintar dari kelas 3? Saksikan ini ??? ada risiko tetapi malangnya tidak pernah terdengar r1siko di Malaysia. Kita seharusnya dapat mengetahui apa itu sebelum kita melakukan sesuatu terhadap BADAN SENDIRI. Sebilangan v4ksin MUNGKIN mempunyai faedah besar tetapi MASIH kita harus tahu risik0nya melibatkan terutamanya baru-baru ini dihasilkan dan tidak diluluskan oleh FDA,”tulisnya di kapsyen.

Disebabkan itu,netizen meminta agar Lana tidak sewenang-wenangnya meny3barkan maklumat p4lsu tentang vaks1n.

Tidak berdiam diri, pelakon ini tampil membela diri dan menyatakan ianya tak salah untuk berkongsi video itu kepada orang ramai.

Lana kata setiap orang perlu peka dengan bahan dan fungsi yang ada di dalamnya.

Walaupun ada keberkesanannya, namun mereka juga perlu mengetahui apakah ris1ko yang bakal dihadai.

Antara komen netizen:

“Mengapa anda tidak pergi dan berdebat dengan idea bijak anda dengan pakar (kerana anda begitu pakar) daripada menulis posting keb3ncian. Setakat cakap, semua org boleh. Sila bercakap dengan bukti. Anda tidak mempercayai vaks1n, ok. Terpulang kepada awak. Tidak ada yang mem4ksa anda diberi vaksin.”

Lana menjawab yang niatnya berkongsi kerana ada ramai yang masih tert1nggal malumat penting tentang v4ksin.

“Anda bvta ke apa ? Buka mata mereka tidak mengatakan secara langsung tetapi mereka melakukannya.

“Dan siapa kata aku EXPERT ? Saya cakap benda yang betul fakta. Bukan itu maksud dalam video ini kata apa ada dalam vaks1n? Bukan kelas 3 pun tau takkan fakta itu tipv? Saya hanya menunjukkan apa yang mereka tert1nggal maklumat penting.Anda perlu membuka mata anda dan bangun.

Adakah saya mengatakan C0vid tidak nyata ? Apa yang saya katakan di sini dan apa yang dikatakan oleh video ini di sini? Jangan putar b3lit! Anda jelas tidak mendapat mesej kemudian jangan menilai apa yang saya katakan.”

Lana juga sempat memberi nasihat dan meminta orang ramai supaya memahami mesej yang ingin disampaikan dan jangan cuba untuk memutar belitkan apa yang cuba disampaikan. 

Sumber:cari

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Ariana Rose

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara