“Diorang Tak Kenal Barey..” – Renggo Arrow Selamba Nyanyi Lagu ‘High Note’ Sambil Duduk

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh penyanyi yang dikenali ramai pada zaman 90-an kini menjadi perhatian rmaai apabila akaun Tiktok beliau diserbu oleh para peminat. Berikutan kisah beliau menghadiri dalam sebuah rancangan televisyen, Renggo dari kumpulan Arrow ini dikatakan makin ramai peminat setelah suara beliau yang begitu merdu itu mampu menambat hati netizen dalam rancangan tersebut.

Melalui perkongsian tersebut, para peminat terkejut apabila beliau membuat latihan vokal sambil duduk santai di kerusi. Nyanyian yang dinyanyiakn itu ternyata mempunyai not yang tinggi dan tidak semua penyanyi mampu menyanyikan lagu tersebut dalam keadaan begitu. Lagu ‘Haruskah Aku Mati’ itu disampaikan dengan sempurna oleh Renggo Arrow dengan suara yang cukup merdu dan mengasyikkan walaupun beliau hanya duduk di kerusi dan merakam sendiri klip tersebut.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen dan reaksi diberikan seperti :

@Call me Adam:Suara telan casset ke?sedapnya mcm dgr dkt radio

@user4936275670984:lama tak dengar lagu Arrow…nanyi lgu sendiri lahir padu ..nak 1 takdir yang menentukan

@Muhammad Fikri:Aduh nabila buat hal ah bang

@Akulah Muhamad Shafi:salam bang sy peminat abang.semua lagu Abang sy minat.masa sy frust dgn awek sy dulu sy dengar lagu Abang sambil layan syahdu

@@MR. DADDY92:bila dengar lagu pakcik. teringat kenangan zaman2 90an .terima kasih hiburkan kami dahulu.

@Shuhada Hamid:sy memang membesar semasa lagu2 ni glamour..stay up mlm2 dgr lagu ni nak spm….Terbaikk

@user4234250007740:Sedap bang.. terima kasih bang kerana menghiburkan waktu muda saya dgn lagu2 abg..

@𝗖𝕒𝗽𝕥𝗮𝕚𝗻 𝗟𝕖𝗲:saya plak sakit hati bila penyanyi baru x kenal penyanyi lama..sedangkan legend ni…setiap kali klau p karaoke mesti nyanyi lagu kumpulan arrow

@ufollow@ifollowuback@@@¥¥:assalam bang xrindu ke duduk pedas lagi.. kampong pedas kenangan guna saga

@Abam lori:Bru mlm td nyanyi..haruskah kita berpisah..tp rasa nk terkeluar ank tekak adehh moga di permudahkan segala urusan abg@Renggo Arrow laaa

@Ain ain:waduh suara tak ubah seperti dulu mantap bang.

@Nazirul_Nizam:SUARA TELAM RADIO DAH NI POWER GILAAA

@rie:terbaik bang…Dr kecik minat ngn lagu abg renggi arrow ni

@pilot gomen:jarang xpadu abey renggo arrow @Renggo Arrow laaa ..dh nama lagend bwk lagu ape skli pn mmg padu.semoga trs sihat idola sy

Mengikut sumber, punca para peminat beliau hadir ke akaun Tiktok beliau adalah berpunca pada artis wanita yang baru dimana beliau tidak tahu akan asal usul sebenar Renggo yang begitu legend pada zaman 90-an. Apa apa pun para peminat mengharapkan agar Renggo teruskan karya beliau dan terus berkarya agar dapat dikenali dengan lebih ramai.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*