Connect with us

Uncategorized

“Depa pertikaikan cara kami masak salah..” – Rozita Che Wan jawab balik, Negeri dia sorang ad masak lemak?

Published

on

Sebut sahaja nama Rozita Che Wan, pasti ramai mengenali nya. Namun, ‘posting’ nya mencuri perhatian ramai apabila berkongsi resipi ciptaannya untuk hidangan ikan talapia masak lemak ulam pegaga.

Menerusi halaman sosial Instagram, Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta memuat naik sebuah video masakannya itu untuk semua peminat peminat nya. Ramai juga yang meninggalkan komen dan meminati cara Che Ta memasak.

Menerusi halaman Instagram Rozita Che Wan, dia memberi maklum balas artikel ‘Gempak’ :

Resipi Gulai Lemak Che Ta Dipertikai, Netizen Berang! – “Macam Negeri Dia Sorang Ada Masak Lemak”

Kapsyen respon balas daripada Rozita Che Wan:

“ishhhhhhh kami tk kata pun kami masak lemak caqa org nogoqiiiiii.. kami ckp kami buat masak lemak haqi ni.. soooo kami qasa org kedah ni tk leh sebut masak lemak kaaaa? sb depa pertikaikan caqa kami masak salah ! kami bukan masuk pertandingan.. kami cuma masak nk bg laki dgn anak2 mkn.. tk kesah lah caqa apa pun , janji laki kita mkn belehak sampai dengaq negeqi sebelah ! org kedah tang ni cer komen sikit”

(gambar IG)

Jom lihat juga apa kata netizen:

“Hahahahahahaha. Bukan Cek ta masak main campak2 aje ke mcm kita. Cek ta lain kali Cakap aje apa yg u masak tu datang dari mak bapak u atau ikut tekak u. Netizen bukan boleh dengar kita cakap salah sikit! Semua ikut apa dia org nak faham lepas tu hentam kita. U Belum kena lagi bila post makanan pun salah sebab riak dia org Cakap! Phuiiii..” – Michael Ang

“Kami walau org nogori pun,tak masak lemak ikut cara nogori yg depa cakap tu,kami ikut cara kami,sebb kami yg nk makan,janji sedapp..ah sedap ah sedapp..”

“Rakyat kemurungan. Mcm2 dipersalahkan. Adoiii. Saya orng perak.. masak lemak juga dipanggil..”

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG Rozita Che Wan

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara