Connect with us

Entertainment

Baru Je Tul4r Keluarga Adik Fattah Anaz Dis1hir Sampai Munt4h P4ku, Sekali Azwan Ali Masuk Komen. “Ner4k4 Jah4n4m Lah Tpt Ko..”a

Published

on

Lama tak dengar khabar berita si cilik adik Fattah Anaz yang terkenal selepas videonya masuk di dalam sangkar kucing pada tahun 2018 lalu.

Rupa-rupanya ada kisah lain yang terjadi dalam kehidupannya sekeluarga.

Jika anda lihat di laman Instagram Anaz sendiri, bapanya iaitu Mohamad Firdaus telah memuat naik beberapa posting menceritakan perkara yang sedang berlaku dalam keluarganya.

Tidak disangka rupa-rupanya keluarga kecil ini dikatakan telah dis1hir oleh pihak yang tidak bertanggungjawab sehingga membuatkan Firdaus sendiri terlantar s4kit dan tidak mampu untuk bangun membuat kerja.

Menerusi salah satu posting, Firdaus ada kongsikan beberapa keping foto menunjukkan dia sedang menjalani perubatan Islam sebagai salah satu cara untuk ikhtiar merawat s4kitnya itu.

Dalam masa yang sama, Firdaus turut memohon kepada si penghantar itu supaya hentikan perbuatan berkenaan kerana dia masih mempunyai tanggungjawab untuk menjaga keluarga kecilnya itu.

Lebih meny3dihkan lagi apabila Anaz juga pernah didatangi mimpi p3lik ketika tidur, antaranya ialah dia juga pernah bermimpi didatangi dua orang kanak-kanak untuk bermain dengannya tetapi apa yang membuatkan dia s3dih ialah bapanya tidak mempedulikan kehadiarannya langsung.

Nak tau Anaz mimpi apa? Anaz mimpi ada dua kawan Anaz datang dekat dapur, nak main tengok game apa Anaz nak. Baba pun nak main jugak, lepastu Baba ambik dua-dua budak tu, tak ambik Anaz pun kat dapur. Baba main dengan budak tu, tak main dengan Anaz.

Sayu hati mendengar kisah mimpi Anaz sehingga membuatkan ada yang turut tumpang seedih melihat keadaan keluarga itu.

Dalam pada itu, pengacara terkenal Azwan Ali turut ada memuat naik satu posting di laman Instagram miliknya yang bersedia untuk ikhtiarkan sesuatu untuk keluarga Anaz.

Semoga keluarga ini dijauhkan daripada perkara yang tidak diingini dan diharapkan mereka baik-baik sahaja.

Sumber: HOT.fm

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara