Connect with us

Viral

“Macam Nak Pegi Disco.. Hang tggu Umuq Hang 17 Tahun..” – Rozita Che Wan

Published

on

“Lagi lama PKP..macam-macam fesyen Aaisyah akan keluaq…Recycle je apa2 yg ada..Janji letoppp..” – Netizen

Menerusi entri terbaru dalam halaman Instagram Aaisya Dhia Rana, Rozita Che Wan beergurau dengan anaknya yang berpakaian ‘menawan’ apabila di rumah. Rozita Che Wan atau lebih dikenali dengan nama panggilan ‘Che Ta’ tuju soalan pada anaknya sambil ‘berseloroh’.

Sebelum ini, Rozita Che Wan terpalit juga dengan komen komen negatif segelintir masyarakat yang mengajukan masalah rumah tangga nya, bersama suami tersayang, Zain Saidin.

Lalu, Che Ta tenang menjawab persoalan tersebut:

“Masya-Allah mana ada. Pasal apa nak bercerai, orang tu nak Zain ke?

“Zain memang jarang nak ambil gambar pun. Dia bukan macam saya. Tengok sendiri akaun Instagram dia memang bukan jenis rajin upload gambar pun,” katanya.

Mengulas lanjut, pelakon jelita yang cukup dikenali menerusi drama komedi Kiah Pekasam itu berkata, adat perkahwinan memang ada pasang surut, namun hubungannya dengan suami baik-baik sahaja.

“Saya pun pelik keluar cerita macam ini. Kami tak bergaduh pun. Kami dah faham pera­ngai masing-masing. Jadi, tiada masalah.

Video Aaisya Dhia Rana, anak perempuan Rozita Che Wan:

Jom Lihat komen komen daripada netizen:

“Comel sungguh., Siap la lepas ni fashion designer buat dress guna suar tido je “

“Haritu spender dia buat baju..ni seluar tido pulak dia buat mcm ni..adoila ecah akal bijak”

“mampuihh hang pereka fesyen semua bungkuih..hang rilek suaq tidoq buat dresss ecah oii.”

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG Aaisya Dhia Rana

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara