Connect with us

Viral

“Bukan tidak move on, tpi..” Vida Dakwa Iqbal Dis!hir!. Akhirnya Iqbal Jawab Dakwaan Itu

Published

on

HAMPIR setiap hari ada saja kisah mengenai hubungan cinta usahawan Datuk Seri Vida dengan Ahmad Iqbal Zulkefli yang tidak direstui anak-anak sehingga segelintir netizen mula berasa muak kan.

Cuti hujung minggu baru-baru ini ke.coh dengan cerita Datuk Seri Vida bertandang ke rumah usahawan yang juga bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli.

Rata-rata melahirkan rasa kurang senang dengan tin.dakan Vida atau Hasmiza Othman, 50, pergi ke rumah Iqbal seawal pukul 3 pagi, Sabtu lalu.

Exclusive-Cash airlifts planned to bypass Taliban and help Afghans – sources

Tampil menjawab segala tohmahan kurang baik terhadapnya, Vida berkata kedatangnya itu bukan atas dasar nafsu sebaliknya ingin menyelesaikan masalah antara mereka.

“Saya bukan terjah, bukan tidak move on, bukan perigi cari timba… saya bukan gersang dan pergi atas da.sar naf.su!

“Banyak tohmahan dan ke.ca.man saya terima. Bukan saya tak fikir wa.ras pergi rumah anak teruna pukul 3 pagi. Sebelum itu saya solat tahajud dan istiqarah minta petunjuk.

“Saya tak ada niat lain selain nak selesaikan masalah dan perlu terangkan kepada Iqbal perasaan saya,” kata Vida menerusi video di Instagram

Arkhirnya Iqbal jawab dak.waan Vida pergi rumah Iqbal gara-gara kena si.hir melalu sebuah komen di gempak.

Komen penuh Iqbal di Gempak:

“Saya penat dari pagi shooting kemudian sambung meeting. Ada kelas vokal juga. Malam sambung program. 3 program saya shooting. Datang 3 pagi tanpa saya tahu, masuk rumah sampai ke belakang rumah itu saya terkejut. Mood saya tak baik, saya penat memanglah macam tu. Bukan kena sihir “- Kata Iqbal

Terdahulu, Iqbal menga.kui ter.kejut apabila kediamannya di Kajang, Selangor itu diterjah Vida pada pukul 3 pagi hanya kerana ingin menyerahkan sebentuk cincin yang dibelinya.

Menurut usahawan berusia 27 tahun itu, dia terpaksa melayan kedatangan Vida walaupun pada ketika itu sedang mengalami emosi kurang stabil.

Dalam pada itu, Vida mendakwa masalah emosi yang dialami Iqbal berpunca daripada buatan sihir orang yang ingin men.jat.uhkannya.

“Kita kenal dah lama… tujuh tahun awak jaga saya. Sa.kit awak itu buatan orang. Orang pergunakan awak untuk jatuhkan saya dan buat saya gagal dalam perniagaan.

“Orang itu guna Iqbal untuk hancurkan saya… bunuh dan jatuhkan ma.ruah saya.

“Saya mencari kekuatan untuk pergi, redah dan selamatkan satu jasad dan roh yang dipergunakan. Saya rendahkan maruah diri,” ujarnya.

Sementara itu berkongsi mengenai pertemuan men.ge.jut tersebut, Vida memberitahu dia terpaksa memuat naik rakaman yang banyak bercanggah dengan apa yang ditulis Iqbal mengenai dirinya.

Vida 1

Iqbal memberitahu Vida datang ke rumahnya pada 3 pagi hanya untuk menyerahkan cincin.

“Kami bersembang hampir tiga jam. Walaupun Iqbal memang tak tengok muka saya sangat. Saya memang tak nak rakam apa pun.

“Iqbal nak rakam. Saya nak betul-betul privasi tapi dah dia kongsi kat InstaStory. Saya pun ada rakam momen yang banyak bercanggah dengan apa yang dia tulis.

“Sebab itu saya kata dia ‘sa.kit’ dan perlu dir.awat secara ruqyah atau ada mana-mana ustaz boleh ubati sih.ir ini. Ke.sian Iqbal,” katanya.

 

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQSumber: Mstar,Gempak

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara