Connect with us

Entertainment

Budak Nampak ‘Nenek Keb4yan’ Bikin Ser4m, “Memang Adalah”

Published

on

Bila sebut sahaja kisah ser4m, ada sesetengah dari kita sejenis teruja untuk mendengarkannya. Manakan tidak, m4khluk h4lus ini boleh dikategorikan sebagai mist3ri yang masih belum banyak yang terungkai.

Malah di Nusantara sendiri makluk-m4khluk halvs ini ada yang diberikan nama mengikut rupa dan jenisnya. Antaranya adalah ponti4nak, langsvir, h4ntu raya, t0yol dan sebagainya.

Bagaimanapun, baru-baru ini video seorang kanak-kanak dikatakan nampak ‘nenek keb4yan’ telah mencvri perhatian ramai. Dalam rakaman tersebut, suara seorang wanita memberitahu budak itu nampak nenek kebayan di bukit batu dilalui mereka.

Disebabkan itu mereka berhenti ke tepi dan turut perhatikan tempat yang ditunjukkan budak nampak nenek keb4yan ini. Berikut adalah rakaman tersebut yang dimuat naik di TikTok milik seorang pengguna dengan nama akaun @aienkamaliyana94:

@aienkamaliyana94

H4NTU NENEK KEB4YAN BETUL KE AKU NAMPAK NI.. ke MENYERUPAI SAHAJA .. BUDAK KECIK MEMANG NAMPAK .. 😖😖 #hantu #horror #fyp #fypmalaysia🇲🇾 #fypシ

♬ Horror atmosphere piano & SE. – Kohrogi


Di ruangan komen ada yang mend4kwa tidak nampak kelibat m4khluk tersebut membuatkan pemilik rakaman ini berkongsikan video dengan bulatan merah menunjukkan lokasi tepat di mana ia berada.

@aienkamaliyana94Reply to @hqmsml AKU RASA YANG NI .. sebab.. MATA AKU NAMPAK YANG NI LA 😖♬ original sound – Aien Kamaliana


Perkongsian ini membuatkan warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen video tersebut seperti berikut:

“Betul la apa yang budak tu cakap. Sah2 nampak dengan jelas”

Budak Nampak ‘Nenek Kebayan’ 3

“Mungkin batu…Tapi ia juga macam menyerupai m4khluk lain”

Budak Nampak ‘Nenek Kebayan’ 2

“Oooo tu wei..Aku nampak”

Budak Nampak ‘Nenek Kebayan’ 1

Sumber:https://himpunanceritalawak.com/

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Ariana Rose

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara