“Bini psik0, ‘control’ semua gerak geri suami”- Dik0ngkong isteri walaupun dah dua bulan kawin buat suami hilang sabar

Menerusi satu klip video yang berdurasi beberapa saat, seorang netizen berkongsikan beberapa adegan yang perlu dipelajari oleh semua dari satu babak drama bersiri. Babak yang dikongsikan tersebut berkenaan si isteri mengawal gerak geri si suami dengan sangat melampau sehinggakan suami hanya mampu terdiam kerana ingin menjaga perasaan si isteri. Klip video tersebut mengundang pelbagai reaksi dari para netizen..

Difahamkan melalui rakaman tersebut, si isteri meminta suaminya untuk pulang ke rumah awal dan baru usai memeriksa seluruh isi kandungan dalam telefon pintar milik suami. Lagi mengejutkan apabila si suami menanyakan adakah si isteri tidak jemu berbuat demikian kerana perkahwinan mereka sudah berusia dua bulan. Tindakan si isteri yang menyatakan itu memang tugas beliau kerana risau akan suaminya berbuat sesuatu yang tidak baik di belakanya.. Namun, tindakan si isteri mengundang pelbagai emosi dari para netizen..

Tontonan penuh boleh disaksikan di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen dan reaksi diberikan seperti :

@normal_saline1:aku ada kwn mcm ni. serius kesian do. dkt tmpt krja dia takleh ckp dgn prmpuan pun. pstu tiap msa kna text or vc bgtau buat apa. slalu dduk sorg2.

@MstalkingtotheMOON:Cantik pon insecure apatah lg aku yg tak cantik ni.. hmm

@S Kamalinda Lynn:Memang ada org camni. Dah jumpa tapi versi lelaki. Ya Ampunnn stress!

@Aimannn69:Aku pon pernah kena mcm ni, Tapi masa aku bercinta laa, tak boleh go ohh kalau mcm nii, sampai nk masuk tandas pon kena vc, Tapi alhamdulillah dh ptus

@ꜰᴀʀ:Actually watak ni nak cerita apa yg terjadi dlm dunia realiti kita.. penyakit trust issues. Kekadang pasangan dah setia tapi diri selalu syak wasangka

@dr.aruen_k:Kalau cam ni aku talak 3 terus

@adelle:lagi dia control, lagi panjang akal laki tu nanti..

Drama bersiri tersebut yang pernah ditayangkan di astro dinaikkan kembali kerana ingin berkongsikan tauladan yang seharusnya para masyarakat ambil dan belajar untuk tidak mengulangi sikap tersebut. Tindakan si isteri tersebut bukan akan menjernihkan rumahtangga mereka tapi boleh mengeruhkan lagi kerana tiada sifat saling mempercayai dalam hubungan..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram..

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*