“Anak Sape Tu Dik..”-Desak Anak Cerita Benda Sebenar, Reen Rahim Terpalit Punca Ibu ‘Demam’ Drama

Menerusi satu perkongsian yang dikongsi oleh salah seorang artis yang membintangi dalam drama bersiri yang digilai ramai iaitu ‘7 Hari Mencintaiku 3’ iaitu Reen Rahim terpalit dalam ‘plot twist’ yang membuatkan ramai netizen menyerang kerana geram akan kesinambungan drama tersebut. Reen Rahim yang mengambil watak sebagai Dr Fatin dalam drama tersebut diserang hebat termasuk ibu kandung beliau sendiri menghantar pesanan ringkas kerana terlalu geram dan tekanan melihat drama bersiri tersebut. Drama yang menceritakan persis seperti yang berlaku dalam duni realiti itu menjadi makin meltelop apabila watak antogonis yang dilakonkan oeh Nurul dalam drama tersebut hamil tanpa ada sebarang perkahwinan. Fenomena yang meneka bapa dalam anak kandungan Nurul itu cuba diteka sehinggakam ibu kepada Reen Rahim juga menanyakan perkara tersebut kepada beliau.

Reen Rahim yang perwatakan beliau yang manis dan bersahaja itu mendapat pesanan ringkas dari ibu kesayangan beliau dengan menyatakan ingin berehat kerana terlalu serabut memikirkan kesudahan drama yang beliau tonton itu. Kenyataan yang diberikan oleh ibu beliau membuatkan Reen Rahim terhibur dengan gelagat ibu beliau yang beremosi seperti beliau yang melakonkan watak tersebut dan ketika itu juga, ibu beliau menanyakan kesudahan yang berlaku dalam drama tersebut, namun persoalan tersebut masih belum diungkapkan oleh Reen Rahim kerana masih menjaga kredibiliti beliau sebagai seorang pelakon yang profesional walaupun berdepan dengan ahli keluarga beliau sendiri. Gelagat Reen Rahim yang cuba menyakat ibu beliau dengan menyatakan perlu membayar RM500 untuk setiap perkataan membuatkan ramai tidak henti gelak kerana terlalu menghiburkan.

Perkongsian Reen Rahim di Instagram :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Reen Rahim (@reenrahim)


Pebagai reaksi diberikan seperti :

“Hahahaha..nmpaknya mak sis pon mengalami masalah yg same dgn netizen iaitu konpiuss”

“ye wei..kat open house diorg sibuk bincang kan hal nurul ngndung ni..diorg kate kena tukar tajuk 7 hari mencari sape ngndungkan nuru”

“Makcik tolong guna kuasa makcik,nitizen ramai yg sokong makcik”

“Sebenarnya nurul tak chekup mengandung pun , nurul dtg klinik just bagitau dr fatin dia mengandung. Betul tak !”

“Aku sanggup bayar ikan patin oiiiii.. bagitau laaaa cepat..aku rasa nak buang je tv kat rumah aku tau x…arghhhhhh.. SAPA BAPAK BUDAK TUUUUUUUU”

“Sukenye lah nengok dr.fatin lawak sangat malam tadi. 7HM3 lebih fresh semenjak ad dr. Fatin dan taufik salam dari indonesia dr. Fatin”

Seeloknya 500 satu huruf ..wahahaha”

Walaupun selebriti itu cuba menyakat ibu beliau, namun kerisauan beliau akan kesihatan ibunya masih ingin dijaga apabila ibu beliau meluahkan rasa emosi sebegitu kepada beliau. Beliau risau akan keadaan ibu belia yang berkemungkinan seranagan darah tinggi akan menyerang kembali ketika beliau sibuk mencari rezeki buat keluarga beliau. Kasih sayang beliau terhadap ibu beliau begitu utuh kerana sifat beliau yang begitu menyanyangi kedua orang tua beliau dan sanggup melakukan apa apa sahaja demi kesihatan mereka terjaga..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*