Connect with us

Viral

“Kot Nak Juga Penuhkan Selera Mata Tu…,” – Soal Kacak Dalam TV, Azhan Rani Buka Mlut

Published

on

Pelakon Azhan Rani mengenan profil lakonannya dengan mendedahkan dia lebih banyak diberikan watak yang tidak memerlukan dia tampak menarik di kaca TV.

Dia bagaimanapun, cuba memberikan yang terbaik menerusi apa sahaja karektor yang diamanahkan.

“Sebenarnya kalau diikutkan lebih separuh dari projek yang pernah aku buat memang tak memerlukan aku jadi kacak bergaya dengan watak yang diamanahkan. Kadang muka slenge, berminyak, watak bodoh, orang susah, cacat. Tapi itulah watak.

“Sampai kadang memang takde masa pun nak try kacak untuk diri sendiri. Segalanya bersifat sementara dari satu watak ke satu watak lain.

“Dalam skrin seboleh mungkin aku sorokkan diri aku. skrin hanya untuk watak,” tulisnya menerusi satu hantaran di Instagram.

Bagi bintang drama Nur ini lagi, dia juga tidak mahu untuk kelihatan kacak sekadar untuk memenuhi kehendak orang lain semata-mata

“Tugas ni bukan nak memenuhkan nafsu mata sesiapa untuk menggeletis menggelupur tengok aku. Tapi untuk cuba sebaik mungkin menjadikan watak tu hidup seakan di dunia sebenarnya je.

“Adalah juga kadang2 dapat watak kena bergaya dan kacak. Tapi semampu aku je la. Aku acah2 kacak walaupun. Dah tugas. Kat luar cenggini je. Realiti pun memang ku sedar tak kacak mana pun,” jelasnya lagi.

Dalam pada itu, pelakon berusia 45 tahun ini turut mengimbau situasi dia pernah disial pihak polis gara-gara disangka warga asing.

“Tak kan korang lupa polis pun pernah tahan aku minta passport sebab ingat aku Myanmar? Tak caya ce tengok gambar last sekali tu. Tu dah kira habis sopan hensem la tu. Takat tu je.

“Kesimpulan dia macam dalam hidup kita la ada yang kurang ada yang lebih. adanya watak tak cantik dalam drama/filem adalah untuk melengkapi watak si cantik.tu la lebih kurang kerja jadi pelakon ni.

“Kot nak juga penuhkan selera mata tu ko bukak je la tik tok tak pun tumbler. Settle! Harap jelas #mysejahterakoamacam #sejahteraketidak,” tulisnya lagi.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: MH

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2020 Metro Rimbabara