“9 Bulan Meng4ndung, Seumur Hdup Blum Prnah Lgi Ada Ank Har4m” – Giliran Isteri Ali Puteh Pula Difitn4h

Isteri kepada pelawak Ali Puteh, Melati Fitri Abdullah meluahkan rasa seedihnya apabila menerima fitn4h yang menyatakan dia dan suaminya memiliki anak luar nikah.

Menerusi laman sosial Instagram, Melati berkongsi catatan sedih sebagai penjelasan dan penafian terhadap tohm4han yang diberikan.

“Sejahat-jahat ibu, ibu tak pernah buat seperti yang di hangat-hangatkan sekarang ni. Ibu hanya manusia biasa yang tak lepas dari khilaf tapi janganlah sampai menfitn4h ibu, anak-anak dan keluarga ibu sampai begitu sekali.

“Memang ibu akui, ibu sedi1h sangat, 9 bulan ibu k4ndungkan anak-anak, susah senang hanya ibu yang tahu, sampai hati orang nak berkata begitu.

Seumur hayat ibu belum pernah lagi ada anak haram,” tulisnya di ruangan kapsyen.Melati turut tampil mempertahankan Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan apabila ada yang membuat tudvhan mel4mpau yang tidak berasas.

“Dan sejahat-jahat suami ibu, dia bukanlah seorang yang kej4m. Biasalah manusia mana ada yang sempurna. Tapi janganlah kerana nila setitik, rosak semuanya.

Janganlah sebab korang benci suami ibu, korang fitn4h, h1na, c4ci m4ki dia macam tu.

“Cukuplah, cukup. Bagilah kami sekeluarga hidup dengan tenang tanpa c4cian, m4kian daripada kalian semua.

Kami sekeluarga tak ganggu pun hidup korang semua. Yang paling sedih, korang cakap anak syurga ibu tu,” jelasnya lagi.

Melati memaklumkan ibunya turut bersedih melihat nasib yang menimpa mereka sekeluarga dan mahu membawa perkara ini ke muka pengadilan.

Malah, dia sedia memaafkan orang yang membuat fitn4h tersebut jika si pelaku datang bertentang mata dengannya.

“Korang dah berjaya mengalirkan air mata mama ibu sedangkan anaknya sendiri pun susah nak mengalirkan airmatanya.

Tahniah!“Ibu boleh memaafkan sekiranya pelaku berjumpa dengan ibu. Tak apalah, biarlah kes ini ibu serahkan pada kepada pihak polis untuk selesaikan,” ujarnya.

Untuk rekod, Melati dan Ali berkahwin pada Mei 2016.Hasil daripada perkahwinan tersebut Ali dan Melati dikurniakan tiga cahaya mata isitu Sharifah Nur Aaira Qaireen, 3, Sharifah Nur Ainul Mardhiah yang men1nggal dunia selepas tiga bulan dilahirkan akib4t komplikasi j4ntung serta Syed Umar Iskandar pada tahun lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://gempak.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *