“Saya sudah cukup bersabar,” – Selapas Ditudvh Cvrang Dgn Wafariena, Akhirnya Syazuwan Hassan Tampil Buka Mulut

Pelakon Syazuwan Hassan enggan memperbesarkan d.akwaan c.urang seperti yang ditulis seorang wanita yang mend.akwa bekas kekasihnya sebelum ini.

Jelas Syazuwan, 31, dia punyai jawapan tersendiri namun enggan menjelaskan lebih terperinci kerana menganggap ia hal peribadi yang tidak perlu dikongsikan kepada umum.

“Saya tahu sebab musababnya. Tetapi saya tak perlu mendedahkan atau membongkarkan kisah itu. Saya tak perlu menjelaskannya.

“Ini cara saya untuk menguruskan hal peribadi saya dan rasanya orang luar tak perlu tahu.

“Saya juga tidak perlukan simpati jadi, saya tak perlu mempertahankan apa-apa,” tulisnya di Instagram Stories pada Selasa.

Respon Syazuwan itu diberikan sejurus selepas media melaporkan kisah yang dibongkarkan seorang wanita bernama Adora di media sosialnya yang tular baru-baru ini.

Dalam pada itu, kata Syazuwan lagi, dia percaya keluarga dan sahabatnya mengenali dirinya dan berada bersamanya.

“Saya ada keluarga dan kawan-kawan, yang mana sentiasa berada di pihak saya. Itu saja yang saya perlukan dan saya bersyukur.

“Semuanya ada batas. Saya sudah cukup bersabar, kamu boleh mem.aki h.amun sebanyak mana pun tetapi jangan melampaui batas,” pesannya lagi.

Sebelum ini, wanita berkenaan tampil bersuara mengenai hubungan yang dibina bersama Syazuwan selama 11 tahun yang putus di tengah jalan.

Da.kwanya, punca perpisahan mereka ada kaitan dengan hubungan Syazuwan dengan pelakon yang sedang meningkat naik, Wafariena Roslan.

Sumber : Gempak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *