Hubungan 11 Tahun Putvs, Bekas Teman Wanita D4kwa Syazuwan Hassan Cur4ng Dengan Wafariena?

Seorang wanita yang mengatakan dirinya pernah menjadi kekasih pelakon Syazuwan Hassan tampil membuat d.akwaan dia telah dic.urangi pelakon terbabit.

Wanita yang menggunakan nama Adora di media sosialnya mend.akwa bekas teman lelakinya itu berpisah dengannya selepas menjalinkan hubungan dengan pelakon yang popular menerusi drama bersiri 7 Hari Mencintaiku 2, Wafariena Roslan.

“Wow just wow. Perkara yang paling aku tak suka adalah apabila dit.ipu. Kamu kata selepas kita p.utus, tetapi ia tak benar.

“11 tahun aku setia dengan kamu. Ia satu perbuatan yang teruk tetapi aku anggap cinta itu buta kan untuk kamu memilih seorang ‘rempit’. Trash deserve each other anyways.

“Aku tak nak berada di liga sama, euw dan menggelikan. Aku sudah tak nak ada kaitan atau menyebut nama dia lagi. Kamu memalukan semua kaum lelaki dan keluarga kamu,” tulisnya menerusi hantaran di Instagram Stories baru-baru ini.

 

Tambah wanita itu lagi, kisah sebenar hubungan Syazuwan dan Wafariena diketahui lima bulan selepas mereka berpisah.

“Firasat aku betul, perempuan itu sudah lama pasang target sebelum kami berpisah. Aku boleh hidu.

“Selepas 11 tahun, pengkhian.atan yang aku terima. Tapi mujur tuhan selamatkan aku. Patutlah dia selalu mengendap (Instagram) Stories aku.

“Kepada perempuan per.ampas lelaki aku, ketahuilah kamu hanya tempat untuk dia reb.ound. Dia akan melakukan perkara yang sama. Semoga kalian mendapat karma,” dakwanya.

Hal yang sama turut dikongsikan di akaun Twitternya beberapa hari lalu.

“Syazuwan, Syazuwan. Banyak lagi selebriti cantik kat Malaysia ni yang classy – takpun KOLs ke you could’ve dated after me for your glow up.

“Si Nurul in real life tu jugak kau nak, have your standards really gone Chart with downwards trend? Ke tu je cheapest option yang nak dengan you?” ciapnya yang turut memetik akaun milik Syazuwan dan Wafariena.

Kemaskini turut dibuat di laman Facebook wanita berkenaan.

Bagaimanapun, sehingga kini Syazuwan dan Wafariena belum memberikan sebarang respons terhadap t.uduhan wanita berkenaan.

Untuk rekod, Syazuwan, 31, dan Wafariena, 25, pernah disatukan dalam drama Baby Tak Gila sekitar Mac lalu.

Sumber : Gempak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *