Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mew4h, Pernah Makan Tomahawk RM1,000?

Kalau lah betul apa yang dikatakan, memang satu Malaysia kena t1pu! Peniaga burger Faisal Burger yang viral baru-baru ini gara-gara dirinya dikomp4un RM50,000 kerana jual burger lebih masa dikatakan hidup mew4h.

Fuh sakan abang burger kita ni, dia dikatakan pernah makan di restoran Tomahawk dengan bil mencecah RM1,000 lebih.

Bukan itu sahaja, ramai netizen ‘menyi4sat’ dan menjumpai banyak lagi bukti yang menunjukkan dia bukanlah tidak mampu seperti yang digembar-gemburkan.

Dan kompaun yang dikenakan itu memang patut pun disebabkan dia mel4nggar SOP. Berniaga melebihi masa. Ye lah, pihak berwajib pun mestilah menjalankan tugas. Takkan lah sesuka hati diorang jer nak s4man kalau tak buat sal4h.

Ruangan postingnya mengenai kompaun yang dikenakan juga dihujani dengan komen-komen netizen yang lain. Tak caya? Cuba tengok jap. Jangan main-main dengan kuasa netizen ui.

Hmm..macam-macam betul lah. Apa pendapat anda? Komen sikit.

Sumber: Rotikaya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *