Baru 6 Bulan Kahwin Sudah Kena Cer4i Semasa Hamiil, Wanita Ini Anggap Ini Sebagai Bal4san Kerana Kesalahan Dirinya Sendiri

Setiap pasangan yang ber kahwin pasti mengimpikan sebuah perhubungan yang penuh dengan kasih sayang serta kekal hingga ke akhir hayat. Meskipun beg itu, tidak semua orang bernasib baik dalam mengejar kebahagiaan berumah tangga.

Begitulah yang dilalui oleh seorang wanita ini apabila rum ah tangga yang baru di bina akhirnya ‘terputus’ di tengah jalan.

Cerai lepas 6 bulan nikah

Kisah duka ini dikongsikan menerusi video yang dimuat naik di akaun TikkTokk, Nur Laela. Menurut wanita ini, dia dah suami telah selamat di ijabkabulkan pada 12 November 2020. Pada tanggal 26 Disember 2020, pasangan ini men erima berita gembira apabila wanita tersebut disahkan hamil. Namun siapa sangka, kegembiraan yang dilalui oleh mereka hil ang dalam sekelip mata sahaja. Hal ini kerana, selepas enam bulan mendirikan rumah tangga, hubungan suami isteri ini akhirnya menemui titik noktah apabila mereka membuat keputusan untuk berpisah.

Dan sekarang akan berpisah pada 19 April 2021. Mungkin ini kar ma kerana r.ebut suami orang dan bahagia di atas pend.eritaan orang lain.

Dalam video lain, wanita ini meluahkan rasa syukur atas rezeki memiliki zuriat selain berharap agar bayi dalam kandungannya itu berada dalam keadaan sihat. Bahkan wanita ini mengakui bahawa bayi tersebut adalah satu kekuatan yang membuatkan dia mampu meneruskan hidup sehingga kini.

Maafkan ibu ya sayang kerana tak mampu jadi isteri yang baik kepada ayah. Anak ibu yang harus jadi mangsa tidak mendapatkan kasih say ang sep anjang pertumbuhanmu. Tapi ibu akan selalu ada.

Malaikat ibu tidak ber salah tapi hanya lah jadi man gsa keeg.oan ibu. Ibu dah berusaha tapi ibu kalah.

Video TikkTokk

Sumber: Nur Laela Via OhBulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *