“Kenapalah IG budak kecik buat review…” – tindakan Rozita Che Wan Dipersoal peminat

PETALING JAYA – Pelakon terkenal Che Ta menjadi sasaran kec4man hebat net1izen apabila did4kwa menggunakan akaun Instagram anaknya, Aaisyah Dhia Rania bagi tujuan mempromosikan produk membesarkan 4set wanita.

Menerusi video berdurasi kurang satu minit yang dimuat naik, seorang wanita dipaparkan lengkap berpakaian baju tidur sedang memegang sejenis produk dengan menunjukkan hampir sebahagian p4yud4ranya.

“Berita baik untuk akak yang nak lebih m4ntap. Bagi akak yang p4yud4ra kecil, k3ndur, l3per, tidak seimbang dan jatuh akibat bers4lin, pakai produk ini secara konsisten,” tulisnya pada ruangan kapsyen.

Tangkap layar video yang dimuat naik dalam Instagram Aaisyah.

Rata-rata net1izen yang melihat video tersebut tampil meluahkan rasa kurang sen4ng kerana merasakan kandungan sedemikian berunsur luc4h dan tidak sesuai dengan usia anaknya yang baru mencecah tujuh tahun.

“Kenapa Che Ta tidak letak je dekat Instagram sendiri. Ini kan Instagram Aaisyah. Fikir tu biar jauh ke depan. Tahun 2021 ni kita kena kurangkan meluc4h ya mak dan ayah sekalian.

“Kenapalah Instagram budak kecil buat review (ulasan berbayar) benda-benda macam ni. Untuk duit semua sanggupkan,” tulis netizen.

Komen yang ditinggalkan neti1zen dalam entri video tersebut.

Setakat kini, Che Ta atau nama sebenarnya Rozita Abu Bakar, 48, masih mengunci mulut dan belum mengeluarkan sebarang kenyataan terhadap perkara tersebut.

Meninjau ke Instagram Aaisyah, video tersebut sudah dip4damkan beberapa jam selepas dimuat naik.

Aisyah merupakan anak ketiga Che Ta hasil perkahwinannya bersama pelakon Zain Saidin.

Che Ta turut mempunyai dua orang anak iaitu Ammar Effendy dan Aniq Ezzra hasil perkongsian hidup dengan bekas suaminya.

Sumber: K! ONLINE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *