Pakai Baju Kelawar Boleh Menj4nda, Punca Wanita Ini Bercer4i Buat Netizen Beng4ng

Dalam kesibukan kerja ditambah dengan tugas menjaga anak, ada masanya para isteri tidak sempat untuk berhias. Namun siapa sangka, hanya kerana isteri memakai baju kelawar boleh menjadi punca bercera1.

Baru-baru ini, tular di laman Twitter 1su pemakaian baju kelawar yang menjadi t0pik perbualan hang4t netizen. Menerusi satu paparan skin perbualan, seorang wanita mend4kwa dia bergelar j4nda kerana baju kelaw4r.

Susulan itu, timbul perdebatan apabila ada netizen berpendapat baju kelawar tidak sepatutnya dipakai apabila sudah berumah tangga.

Tidak kurang juga ada yang mengatakan baju kelawar untuk pembantu rumah dan kurang sesuai dipakai oleh mereka bergelar isteri.

Kata netizen lagi, mungkin baju kelawar selesa dipakai namun ianya nampak tidak terurus dan kemas di mata suami. Namun, ada netizen mengatakan tiada salahnya untuk pakai seks1 di depan suami.

Dalam pada itu, ada netizen bengang apabila baju kelawar dijadikan isu sehingga bercera1. Kata netizen itu mungkin bukan salah baju tetapi salah memilih suami.

Tidak kurang juga ada mengatakan suami sibuk mengkritik pakaian si isteri tetapi bagaimana pula dengan penampilan mereka di rumah yang memakai kain pelekat sehingga menampakkan pervt bunc1t mereka.

SUMBER: Twitter

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *